מערכת COL | יום ז' אדר ב ה׳תשע״א 13.03.2011

ב'דינר' חגיגי: מאות הצדיעו לחב"ד מודיעין ● גלריה

מאות אנשי עסקים, ראשי המשק, אישי ציבור ,שרים, חכי"ם, רבנים ותושבי העיר התאספו לדינר חגיגי הראשון של חב"ד מודיעין, והשקת הבניין בית חב"ד החדש שיקום בעיר, על ידי הרב ברוך סלונים רב קהילת חב"ד ושליח חב"ד מודיעין ●  האלוף במילואים מר יפתח רון טל סיפר על הקשר עם פעילות חב"ד, ד"ר עוזי לנדאו שר התשתיות הלאומיות סיפר על הקשר שיש לו עם חב"ד מודיעין בעבר ובהווה, ופרופ' דניאל הרשקוביץ שר המדע, הביא את שיחת הרבי על תרומה שצריכה להיות ממטבע של אש ● הפקה: מיכאל כפלין הפקות ● כעת ב-COL: דיווח מלא וגלרית תמונות  לסיפור המלא 
ב'דינר' חגיגי: מאות הצדיעו לחב
צילום: מנדי הכטמן

כתב COL

מאות אנשי עסקים, ראשי המשק, אישי ציבור ,שרים, חכי"ם, רבנים ותושבי העיר התאספו לדינר חגיגי הראשון של חב"ד מודיעין, והשקת הבניין בית חב"ד החדש שיקום בעיר.

את האורחים הרבים קיבל בברכה הרב ברוך סלונים רב קהילת חב"ד ושליח חב"ד מודיעין.

את התוכנית הנחה בהגשה מיוחדת איש התקשורת קובי אריאלי כשהוא סוקר בפני הקהל את פעילותם הברוכה של חב"ד בעיר מודיעין ואת היכרותו האישית בפעילות הברוכה.

את הערב פתח יו"ר מכללת בית רבקה וחבר אגו"ח באה"ק הרב שמואל חפר שהקריא את מכתבו של הרבי לערב ואת ברכת רבני חב"ד הביא הרב זאב דוב סלונים חבר בי"ד רבני חב"ד ורב מרכז ירושלים, וקישר שביום ג' אדר החלו בבניית בית המקדש.

מר אייל גבאי מנכ"ל משרד ראש הממשלה סיפר על היכרותו האישית עם הרב סלונים והפתיע את הקהל כשמסר ברכה מראש הממשלה מר בנימין נתניהו לאירוע ועל הקשר החם שיש לממשלה עם חב"ד.

האלוף במילואים מר יפתח רון טל יו"ר חברת חשמל ומידידי ותומכי בית חב"ד במודיעין סיפר על הקשר עם פעילות חב"ד המקומית, ופנה למשתתפים לקחת חלק בפעילות הברוכה של הבית חב"ד.

ד"ר עוזי לנדאו שר התשתיות הלאומיות, דיבר על היותו קשור לרבי ולפעילותו העולמית, וסיפר על הקשר שיש לו עם חב"ד מודיעין בעבר ובהווה, לסיום דיבר רבות על שמירת חבלי הארץ.

פרופ' דניאל הרשקוביץ שר המדע, הביא את שיחת הרבי על תרומה שצריכה להיות ממטבע של אש, ובמיוחד במקום שהפעילות היא באופן של אש וחמימות.

ראש עיריית מודיעין מר חיים ביבס  סיפר על הקשר האישי לרב סלונים ומשפחתו, ועל היותו מתפלל קבוע בבית חב"ד. והוסיף שהעירייה תעשה כל מאמץ כדי להקים את המבנה החשוב הזה של בית חב"ד מודיעין כבר בשנה הקרובה.

רב קהילת חב"ד במודיעין והשליח המקומי הרב ברוך סלונים סיפר על תחילת השליחות בעיר ועד ההתכנסות הערב, ופנה לכל המשתתפים לקחת חלק בבניית הבית כנסת קבע.

הנאום המרכזי, נשא הרב הראשי לתל אביב יפו, הרב ישראל מאיר לאו שריתק את הקהל בהשתתפותו בהתוועדות של הרבי ופעילות חב"ד החובקת עולם, וסיים עם הקשר האישי לחב"ד מודיעין. לסיום הערב הביא את ברכת תושבי העיר מודיעין הרב דוד לאו רב העיר.

מהלך הערב, חולקו אותות הוקרה לאנשי החסד מר רמי לוי יו"ר שיווק השיקמה, ליו"ר הדינר מר עופר רוקח ולנותני החסות מנכ"ל בנק איגוד מר חיים פרייליכמן ולחברת לכיש טורס לר' עוזר ואורי אלפרוביץ.

במהלך ערב ההתרמה בערב הונחה בטוב טעם ע"י הרב דוב הלפרין. הזמרים עמיר בניון ואוהד מושקוביץ  תרמו את חלקם באירוע המיוחד יחד עם תזמורתו של גרשון פרישטט.

האירוע הסתיים בהצלחה רבה לאחר שרבים מאנשי העסקים והתורמים בעיר הבטיחו כי יעשו הכל להקמת הבניין החשוב 'בית חב"ד בעיר מודיעין'.

הפקה: מיכאל כפלין הפקות

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.