מערכת COL | יום כ"ח תמוז ה׳תשס״ד 17.07.2004

קראון הייטס: יום הולדת 70 למרא-דאתרא

קבוצה של משפיעים וזקני אנ"ש, עסקני ציבור ונכבדים משכונת קראון-הייטס, הגיעה בהפתעה ביום חמישי האחרון (כ"ו תמוז) אל משרדו של הרב אהרן יעקב שוויי, חבר הבד"צ והמרא-דאתרא, כדי לאחל לו מזל טוב לרגל יום הולדתו השבעים, לאורך ימים ושנים טובות. הרב כיבד את הבאים באמירת "לחיים" והפגישה התפתחה להתוועדות חסידית מרתקת, במהלכה דיבר הרב בענייני דיומא וסיפר סיפורים מרתקים שהיה עד להם. בתוך דבריו, שהיו מתובלים בדברי חסידות והתעוררות שקיבל מהמשפיעים המפורסמים החסידים ר' ישראל לוין (נעוולער) ור' פרץ מוצ'קין, עורר הרב שוויי את הבאים על החשיבות הרבה בעבודה למען הכלל, ועל החוב המוטל על כל אחד להתעניין ולדרוש במצב הזולת, הן בגשמיות, בפרנסה וכו', והן ברוחניות, עזרה בקיום הוראת "עשה לך רב" וכו'.
קראון הייטס: יום הולדת 70 למרא-דאתרא
חוגגים שבעים שנה לרב שוויי (ראשון משמאל)
 כמו כן עורר הרב על הצורך לשפר את צביונה הרוחני של שכונת המלך, בהקפדה יתירה על הצניעות. מכתבו של הרב שוויי בנושא הצניעות, שהתפרסם בקראון הייטס בשבוע שעבר, עורר הדים נרחבים, והמשפיעים בשכונה הודו לו על מעורבותו בנושא זה, כמו גם בנושאים חשובים אחרים.

הרב שוויי מפורסם בקראון הייטס כמי שמטה אוזן קשבת לצורכי הפרט והכלל, והנוכחים איחלו לו שימשיך לפעול במרץ לטובת התושבים ולתפארת הקהילה כולה. בהזדמנות זו חגגו גם יום הולדת לאחד הדיינים הצעירים בשכונה, הרב שמעון חיריק, העובד ביחד עם הרב שוויי באותו משרד.

משרדו של הרב אהרן יעקב שוויי עבר לאחרונה אל האגף המחודש במשרדי הקומיונטי-קאנסיל – אשר שופצו והוכשרו במיוחד בהשתדלות ועד הקהל – ושם הוא מקבל קהל בין השעות 3:30 אחה"צ עד 9 בערב. מס' הטלפון במשרד החדש: 8000 – 604 (718).
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.