מערכת COL | יום ו' אדר ב ה׳תשע״א 12.03.2011

לפני הביקור ההיסטורי אצל פולארד: השר כחלון ביקר באהל הרבי

בצעד היסטורי, אישרה ארה"ב לשר משה כחלון לבקר אצל האסיר היהודי יונתן פולארד ● מדובר בשר הישראלי הראשון שמקבל אישור לבקר את פולארד ● קודם הביקור, ביום שישי, ביקר כחלון בציונו הקדוש של הרבי לסיפור המלא ותמונותבפנים: המזכיר הרב בנימין קליין חושף - הוראה פרטית שקיבל מהרבי >>>
לפני הביקור ההיסטורי אצל פולארד: השר כחלון ביקר באהל הרבי
שר הרווחה והתקשורת משה כחלון, שהגיע הבוקר לביקור עבודה בן שבוע בארה"ב, החליט לפתוח את הביקור בתפילה על ציונו של הרבי. 
 
כשהם מלווים בעסקן החב"די ר' זלמן וולף הגיעו השר כחלון ורעייתו ליאורה, יחד עם הקונסול של ניו-יורק, לתפילה להצלחה ב"אוהל" של הרבי בבית-העלמין מנטיפיורי.
 
בחצר האוהל המתינו לשר כחלון, הרב בנימין קליין, מזכירו האישי של הרבי, יחד עם הרב זלמן דוכמן - מראשי "כולל חב"ד".  שעה ארוכה עמד השר וחברי הפמלייה והעתירו תפילה על האוהל הק'. בסיום התפילה, הניחו חברי המשלחת תפילין, וישבו להתוועדות חסידים, בארוחת בוקר ממלכתית.
 
בארוחת הבוקר חשף המזכיר, הרב בנימין קליין "סודות מהחדר" וריתק את השר בסיפורים מאחורי הקלעים מביקורו של ראש הממשלה מר מנחם בגין אצל הרבי.

כשנשאל הרב קליין שאלה שלא רצה להשיב עליה, סיפר, שכשהרבי קיבל אותו לעבודה כמזכיר, "בראיון העבודה" אמר לו הרבי: למנוע ממך לראות, אינני יכול, כי יש לך עיניים. גם למנוע ממך לשמוע, אינני יכול, כי יש לך אוזניים. אבל על פיך אתה שולט. ומה שתראה ותשמע... אסור לך לספר...
 
הרב זלמן דוכמן, הופתע ע"י השר. כאשר שאל את שר הרווחה החדש יחסית, אם הוא מכיר את פעילות ארגון החסד של "כולל חב"ד" בישראל, ענה השר כחלון ומנה לדוכמן את רשימת הארגונים שכולל חב"ד מנהל בישראל. החל מבתי התמחוי וארגון חלוקת המזון הגדול מסוגו בישראל, ועד מכון הבר מצווה ליתומים ובית החולים לחולי טרשת... "אני בקשר מצויין עם מנהל כולל חב"ד בישראל, מנדי בלוי, ומעודכן ממנו על הכל..." אמר השר כחלון, "עם זלמן כבר אישרתי וסיכמתי את השתתפותי בערב פסח, בחגיגת הבר מצווה ליתומים שאתם מארגנים..." הוסיף כחלון.
 
בסיום הביקור והתפילה, הודה השר למארחיו על הארוח המרגש והיפה ויצא לדרכו.
 
בביקורו בארה"ב מתוכננת לשר מספר פגישות עם ראשי הממשל האמריקאי, וכמו כן מתוכננת לו פגישה גם עם האסיר היהודי המפורסם יונתן פולארד.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.