מערכת COL | יום ג' אדר ב ה׳תשע״א 09.03.2011

מועצת עיריית אילת: אות 'יקיר אילת' לרב העיר הרב הכט

לרגל מלאות 62 שנים לשחרור העיר אילת החליטה מועצת עיריית אילת בראשותו של ראש העיר מר מאיר יצחק הלוי להעניק את תואר 'יקיר אילת' לרב הראשי לאילת הרב יוסף הכט  לדיווח
מועצת עיריית אילת: אות 'יקיר אילת' לרב העיר הרב הכט

לרגל מלאות 62 שנים לשחרור העיר אילת החליטה מועצת עיריית אילת בראשותו של ראש העיר מר מאיר יצחק הלוי להעניק את תואר 'יקיר אילת' לרב הראשי לאילת הרב יוסף הכט.

במניעים שהביאו להחלטת חברי המועצה נכתב כי במהלך שלושה עשורים, בהם מכהן הרב הכט כרב העיר, הוא פועל ללא לאות למען תושביה, בחכמה, במסירות, בדרכי נועם ובפנים מאירות. במהלך שנים אלו יזם והקים הרב הכט מפעלי דת, חינוך וחברה לשם ולתפארת: בתי חב"ד מהיפים שבארץ ישראל; מקוואות טהרה חדישים; מוסדות חינוך בהם מתחנכים מאות מילדי העיר ובית תמחוי המספק מידי יום מאות מנות חמות למשפחות נזקקות.

שלוחי הרבי מליובאוויטש הפזורים ברחבי העיר מספקים את צורכיהם הגשמיים והרוחניים של רבים רבים מתושבי אילת. ההחלטה שהתקבלה פה אחד מעידה יותר מכל על ההערכה הרבה שרוחשים תושבי העיר ומנהיגיה לשלוחי הרבי בראשותו של השליח הראשי ורב העיר הרב הכט ועל החיבה והאהבה בהם מתקבלים פעולותיהם הרבות במהלך כל ימות השנה.

אות 'יקיר העיר' ינתן לרב הכט בישיבה חגיגית של מליאת מועצת עיריית אילת ביום ראשון הקרוב בהשתתפות אחמי"ם, פרנסי העיר ואישי ציבור.       

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.