מערכת COL | יום ג' אדר ב ה׳תשע״א 09.03.2011

שיכון חדש לחב"ד? ראש-העיר החדש בלוד תומך ● בלעדי

עם כניסתו לתפקיד ראש הוועדה הממונה בלוד (ראש-עיר זמני), הגיע מאיר ניצן יחד עם מנהלי המחלקות בעירייה, לסיור היכרות מקיף בשכונת חב"ד בלוד ● הוא ביקר בשטח הבנייה העתידי עליו אמור לקום שכונת חב"ד ולהביא 220 משפחות חדשות לשכונה ● ניצן הצהיר כי לדעת כל הגורמים המעורבים, השכונה העתידית מיועדת לחסידי חב"ד בלבד בכדי לשמור על סגנון החיים הייחודי של השכונה הקיימת ● שר הפנים אלי ישי ל-COL: "לניצן - ניסיון עצום. בטוח שישפר העיר"  לסיפור המלא
שיכון חדש לחב
מימין: רב השיכון הרב בועז יורקוביץ' ועסקנים עם ראש-העיר (צילומים: ברלה שיינר, COL)
מאת כתב COL

עם כניסתו לתפקיד ראש הוועדה הממונה בלוד, הגיע מר מאיר ניצן יחד עם מנהלי המחלקות בעירייה, לסיור היכרות מקיף בשכונת חב"ד בלוד.

את פניו קיבלו רב השכונה הרב ברוך-בועז יורקוביץ, נציגות חברי ועד הקהל ר' חיים גלינסקי, ר' שנ"ז מיכאלשוילי, ר' נתנאל מלכא, ר' יוסי לויטין, ר' יחיאל ברג והרב גלויברמן ממייסדי השכונה.

מר ניצן קיבל סקירה על אופי השכונה ועל הצרכים המיוחדים שלה. הוא נחשף לבעיות חניה ותשתיות של שנים רבות ושמע תושבים רבים שהביעו בפניו את בקשתם לתקן ליקויי עבר ולקדם את השכונה בכל התחומים.

ראש-העיר וצוותו סיירו בגן המשחקים של השכונה, בחלק משבילי ובנייני השכונה וברחבת השכונה תוך שהם רואים ולומדים את המקום במטרה לשפר משמעותית את החיים בה.

בהמשך הסיור, יצאה המשלחת לשטח הבנייה העתידי האמור לקום בעז"ה בשכונת חב"ד ולהביא 220 משפחות חדשות לשכונה.

ראש-העיר הצהיר כי לדעת כל הגורמים המעורבים, השכונה העתידית מיועדת לחסידי חב"ד בלבד בכדי לשמור על סגנון החיים הייחודי של השכונה הקיימת ובכדי לתת פתרון דיור לחסידי חב"ד המשוועים לפרויקטים מעין אלו.

"מוסדות החינוך החב"דיים הקיימים בשכונה והצרכים והמנהגים של חסידי חב"ד מחזקים את הצורך כי בשכונה שתיבנה בעז"ה, יתגוררו רק חסידי חב"ד", הוסיף ניצן.

בתום הסיור, נכנסו חברי המשלחת למשרדו של מנהל ישיבת תומכי תמימים ר' מנשה חדד לאמירת לחיים וברכת הדרך לראש העיר החדש וצוותו והוענק למר ניצן סט לטלית ותפילין ואלבום המסקר את פעילות ישיבת תו"ת בישראל.

לסיכום הסיור, הצהיר ראש העיר כי הוא וצוותו ילמדו היטב את צרכי השכונה וישתדלו בשת"פ עם ועד הקהל ועם תושבי השכונה, לקדם את ענייניה תוך מעקב שוטף על הפעולות הנעשות בשטח.

ניצן, שהגיע עם רקורד של עשרות שנים מוצלחות בתחום המוניציפאלי מתכוון להציב סטנדרטים גבוהים במיוחד בניהול העיר לוד במטרה להביא את העיר לשגשוג כלכלי ולפיתוחה בהתאם למיקומה האסטרטגי ואפשרויות הכלכליות הטמונות בה.

שר הפנים ויו"ר ש"ס, אלי ישי, שמינה את ניצן אומר הערב (רביעי) ל-COL כי "ניצן היה חצי יובל ראש-עיר והפך לאדם עם ניסיון עצום. אני בטוח שהוא יצליח לשקם ולשפר את העיר".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.