מערכת COL | יום ב' אדר ב ה׳תשע״א 08.03.2011

מגייסים מתנדבים לבקר את נפגעי הטרור בפורים

מטה צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור התחיל לגייס מתנדבים רבים אשר במהלך חג הפורים יתפרסו בכל רחבי הארץ ויביאו 'משלוח מנות' ל-3,000 משפחות נפגעי הטרור. המטה החל להכשיר את המתנדבים לביקורים, על מנת להביא לבני המשפחות שמחת חג אמיתית ● יו"ר צעירי-חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב אומר כי "משפחות נזקקות יוזמנו להתארח לסעודת החג בבתיהם של מתנדבי צעירי-חב"ד וליטול חלק פעיל ומלא בשמחת החג"  לסיפור המלא
מגייסים מתנדבים לבקר את נפגעי הטרור בפורים
ארכיון

כתב COL

בישראל חיות כיום כ-3,000 משפחות שיקיריהן נהרגו או נפצעו במלחמת הטרור הפלסטינית שנמשכת בישראל מאז "הסכם אוסלו". המשפחות הללו, כמו גם כאלפיים משפחות של חללי מערכות ישראל, מתמודדות יום-יום עם מציאות כואבת - חסרונו של יקירם, או פציעתו הקשה וטראומה שאינה מרפה.

בהתקרב חודש אדר וחג הפורים, ימים גדושים בשמחה ובעליצות, משפחות רבות לא מוצאות את הכוח להתנתק מהכאב ולחגוג את החג השמח ביותר - פורים - במסגרת משפחתית. אומרת אמא לילד שבעלה נפצע קשה בפעולת טרור אכזרית ומתועבת: "למי יש כוח או רצון לדאוג לתחפושת למסיבת פורים של הילד בגן, או למשלוח מנות לחברים מהכיתה, בזמן שאבא נמצא בשיקום ארוך בבית לווינשטיין".

מטה 'צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור', בניהולו של הרב מנחם קוטנר, הכריז השנה כי בכוונת המטה לפקוד בחג הפורים את 3,000 משפחות נפגעות טרור, להביא להם את שמחת חג הפורים ומצוותיו. לצורך כך החל מטה צעירי-חב"ד לגייס מתנדבים רבים מכל רחבי הארץ, אשר במהלך חג הפורים יהוו את חיל הרגלים של 272 סניפי בתי חב"ד בכל רחבי הארץ, ויביאו לבתי המשפחות חבילת 'משלוח מנות' ושמחת חג אמיתית.

בפעילות דומה שהתנהלה אשתקד, התוודעו רבים מבני המשפחות כי רוב הציבור שכח את כאבם, ובואם של צעירי-חב"ד לשמחם בפורים גורם להם התרגשות ושמחה, תחושה של סולדריות נעימה שבאה בדיוק בזמן הנכון.

יו"ר צעירי-חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב אומר כי "השלוחים יגיעו אל המשפחות מצוידים בדברי עידוד וכאמור - במשלוח מנות ובעלונים מהודרים על חג הפורים, בחלק מהמקומות יזמינו את בני המשפחה לקריאת מגילה ואף יערכו מסיבות פורים חגיגיות המיועדות לילדים והורים גם יחד. משפחות נזקקות יוזמנו להתארח לסעודת החג בבתיהם של מתנדבי צעירי-חב"ד וליטול חלק פעיל ומלא בשמחת החג".

ל'מטה מתנדבים' של מטה צעירי-חב"ד למען נפגעי הטרור: 072-2770-169. דואר אלקטרוני: [email protected]


היה שותף: באפשרותך להיות שותף לפעילות החשובה באמצעות תרומה למטרה זו. הקש כאן - לביצוע תרומה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.