מערכת COL | יום א' אדר ב ה׳תשע״א 07.03.2011

יום עיון לשלוחים: אין שליחות בלי שירות

היום, נערך יום עיון לשלוחים בישראל בבית צעירי אגודת חב"ד, תחת הכותרת: "אין שליחות בלי שירות", שעסק בחיזוק תודעת השירות להלכה, ובעיקר למעשה ● המרצה הראשי היה מר עידן בכור, שהציג את מודל 6 השלבים להענקת שירות איכותי לפונים לבתי חב"ד ● "ההתלהבות בה התקבל "מוקד חב"ד" בקרב השלוחים, מהווה הוכחה לצורך שלנו לשפר את הנגישות של הציבור הרחב לבתי חב"ד ולפעילות חב"ד" – אומר יו"ר צעירי אגודת חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב לסיפור המלא
יום עיון לשלוחים: אין שליחות בלי שירות

כתב COL

היום, נערך יום עיון לשלוחים בישראל בבית צעירי אגודת חב"ד, תחת הכותרת: "אין שליחות בלי שירות", שעסק בחיזוק תודעת השירות להלכה, ובעיקר למעשה.

המרצה הראשי ביום העיון היה מר עידן בכור, שהציג את מודל 6 השלבים להענקת שירות איכותי לפונים לבתי חב"ד בכל נקודות המפגש שלהם עם הציבור: במפגש אישי, במבצעים, במייל ובטלפון. בכור מוכר לשלוחים, לאחר שהציג את הנושא כבר בכינוס השלוחים האחרון שנערך לפני כחודשיים במלון "ניר עציון".

במהלך המפגש שולבו דוגמאות רבות ליישום התפיסה והכלים על-ידי חברות וארגונים מובילים בישראל, וכן הוצגו הזדמנויות רבות לתרגול והתנסות אישית ביישום התפיסות והכלים החדשים.

הרב מנחם מענדל קרמר מצעירי חב"ד עידכן את השלוחים כי לאחר חג הפורים יושק "מוקד חב"ד". המדובר במענה טלפוני אנושי בעזרתו יוכל כל יהודי בחיוג טלפוני מקוצר ליצור קשר עם בית חב"ד הקרוב, לקבל פרטים בסיסיים על בתי חב"ד בחו"ל, לקבל מידע יהודי בסיסי ולהזמין את השירותים שמציע בית חב"ד.

ל-COL נמסר, כי המוקד יאוייש על ידי אברכים חב"דים המוכשרים בימים אלו שינתבו את הפניות לבתי חב"ד מתוך תחושת שליחות המחייבת לתפקיד שכזה. התוכנית מפרטת את היתרונות העצומים שנותן המוקד לכל בית חב"ד, ואת השדרוג האדיר לפעילות כל שליח.

ביום העיון עסקו המשתתפים בנושאים הבאים: השינויים החברתיים והצרכניים והשפעתם על ציפיותיו של הלקוח ועל התנהלותו; דגשים ייחודיים למתן שירות מקצועי בארגון המבוסס על פעילות מתנדבים; קפיצת המדרגה המושגת במעבר משירות מגיב לשירות יוזם, והדרכים ליישומה; כלים להתמודדות נכונה עם תלונות, סיטואציות קשות ומצבי קונפליקט אופייניים; דגשים לניהול נכון מקצועי של שירותים הניתנים בתשלום; ושיתוף ביוזמות ופעילויות הנערכות בסניפים השונים והתורמות לחיזוק הקשר עם הלקוחות.

"ההתלהבות בה התקבל פרויקט "מוקד חב"ד" בקרב השלוחים, מהווה הוכחה לצורך שלנו לשפר את הנגישות של הציבור הרחב לבתי חב"ד ולפעילות חב"ד" – אומר יו"ר צעירי אגודת חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב – "כפי ההוראות שקיבלנו מהרבי, מטרתנו היא להמשיך ולרתום את כל הכלים המתקדמים והמקצועיים ביותר, למען הפצת היהדות ומעיינות החסידות באה"ק".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.