מערכת COL | יום א' אדר ב ה׳תשע״א 07.03.2011

אסיר מהכלא מודה לצעירי-חב"ד על משלוח המנות ● להאזנה

קול מהשבי. מסתבר כי המבצע הגדול של חלוקת משלוחי המנות לאסירים בישראל, מותיר רושם עז על האסירים. בארכיון צעירי חב"ד מצאנו הודעה שהוקלטה במשיבון מאסיר המרצה את עונשו בכלא "צלמון" שבצפון הארץ ● "תודה רבה על המשלוח מנות ששלחתם לי... אני מבקש לחזק אתכם ולהגיד לכם שהיוזמה שלכם יקרה מפז. שיהיה לכם פורים שמח וחודש טוב", אמר בהתרגשות ● יו"ר צעירי-אגודת-חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב מציין כי צוות שירות בתי הסוהר מעריך מאד את הפעילות של צעירי חב"ד בקרב האסירים ומציין את התרומה החשובה שיש בפעילותם לשיקומם של האסירים  להאזנה לשיחה
אסיר מהכלא מודה לצעירי-חב
קול מהשבי. מסתבר כי המבצע הגדול של חלוקת משלוחי המנות לאסירים בישראל, מותירה רושם עז על האסירים. בארכיון צעירי חב"ד מצאנו הודעה שהוקלטה במשיבון מאסיר המרצה את עונשו בכלא "צלמון" שבצפון הארץ

תודה רבה על המשלוח מנות ששלחתם לי. זו פעם שנייה שאתם מגיעים אלי ומחזקים אותי בחג הפורים. השנה שמרתי את הגלוייה שלכם כדי שיהיה לי את מספר הטלפון לכל עניין שאצטרך. אני מבקש לחזק אתכם ולהגיד לכם שהיוזמה שלכם יקרה מפז. שיהיה לכם פורים שמח וחודש טוב. שנצא לחירות אמיתית. אני מאוד שמח שלא שוכחים אותי, וכך גם בטח יתר האסירים פה", אמר בהתרגשות.

שיחת הטלפון לא הפתיעה את אנשי צעירי-חב"ד המקיימים פעילות עם האסירים לא רק בחג הפורים, אלא בכל ימות השנה. במוקדי הפעילות של בתי חב"ד בארץ תוכלו למצוא דרך קבע את בתי הסוהר ברחבי הארץ. מדי יום שישי מבקרים פעילי בתי חב"ד בבתי הסוהר, משוחחים עם האסירים, מניחים עמם תפילין ומחלקים להם סוכריות, וכמובן שלקראת החגים הפעילות לובשת מימדים רציניים יותר.

הפעילות עם האסירים נעשית על-פי הוראת הרבי מליובאוויטש, מלפני שנים רבות. הרבי ראה באסירים, כבר אז, אוכלוסיה שאסור לזנוח. הרבי הסביר כי הדרך היחידה להחזירם למוטב היא בקירובם ולא בנידויים.

יו"ר צעירי-אגודת-חב"ד ואגודת-חסידי-חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב מציין כי צוות שירות בתי הסוהר מעריך מאד את הפעילות של צעירי חב"ד בקרב האסירים ומציין את התרומה החשובה שיש בפעילותם לשיקומם של האסירים. 

להאזנה לחצו על כפתור ההפעלה, או באופצייה הנוספת:

לא מצליחים להאזין? לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.