מערכת COL | יום ל' אדר א ה׳תשע״א 06.03.2011

קורס בסוד הפרשה לויקרא: "מותר האדם מן הבהמה"

לקראת תחילת ספר ויקרא נפתח מחזור חדש של הקורס בסוד הפרשה, המאפשר לציבור ללמוד בעיון סוגיות מרכזיות בפרשיות השבוע. הקורס מתקיים על-ידי בתי-חב"ד ברחבי הארץ, ובו שנים-עשר מפגשים, והוא עומד בסימן: "מותר האדם מן הבהמה" ● "הקורסים הצליחו להביא לבתי חב"ד קהלים רבים ומגוונים שעד כה לא השתתפו בשיעורים", אומר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב לסיפור המלא
קורס בסוד הפרשה לויקרא:

לקראת תחילת ספר ויקרא נפתח מחזור חדש של הקורס בסוד הפרשה, המאפשר לציבור ללמוד בעיון סוגיות מרכזיות בפרשיות השבוע. הקורס מתקיים על-ידי בתי-חב"ד ברחבי הארץ, ובו שנים-עשר מפגשים. כל משתתף מקבל חוברת מקורות מהודרת ומושקעת, ובה דפי מקורות המלווים כל שיעור ועוד.

קורס בסוד הפרשה החדש לחומש ויקרא עומד בסימן: "מותר האדם מן הבהמה". ספר ויקרא מתמקד בעבודות המשכן והכוהנים, ובשל כך מכונה 'תורת כוהנים'. הספר פותחבדיני הקורבנות, ולאחר מכן עובר לעסוק בדיני כשרות, דיני טומאה וטהרה וכדומה. מסתבר כיהשראת השכינה במשכן מחייבת רמה גבוהה יותר של קדושה בעם ישראל, דבר המתבטא בדיני כשרות וטהרה.

יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב אומר כי מידי שבוע משתתפים מאות ברחבי הארץ בשיעורי"בסוד הפרשה" המועברים בבתי חב"ד, וכי מדובר בהצלחה גדולה. "הקורסים של "בסוד הפרשה" הצליחו להביא לבתי חב"ד קהלים רבים ומגוונים שעד כה לא השתתפו בשיעורים", הוא אומר.

המשתתפים יחשפו לנושאים הבאים: כיצד הקרבת בהמה מכפרת על חטאי האדם? מדוע חשוב להקפיד על כשרות? כיצד המקווה מטהר את הטמאים? מה אומרת התורה ליועץ ומה היא אומרת למתייעץ? ושאלות נוספות.

סדרת "בסוד הפרשה" יוצאת לאור ע"י בית חב"ד המרכזי בבאר שבע בעריכת השליח הרב חיים הבר, וחברי המערכת הם: הרב שניאור אשכנזי, הרב מנדי אלישביץ והרב משה טברדוביץ. הסדרה מופצת על-ידי המרכז לעזרי שליחות של צעירי חב"ד.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.