מערכת COL | יום כ"ח שבט ה׳תשע״א 02.02.2011

השבתון השנתי השלישי של 'חב"ד בקמפוס' בטקסס ● גלריה

בשבת שעברה עשרות סטודנטים יהודים מ-23 קמפוסים ואוניברסיטאות מטקסס, לוזיאנה ואילינוי חברו לשבתון השנתי של 'חב"ד בקמפוס' שנערך במרכז ראהר חב"ד לסטודנטים יהודים באוניברסיטת A&M בטקסס ● אווירת האחווה ששררה בין כולם נתנה תחושה של משפחה אחת גדולה ומאוחדת, כאשר המשותף בין כולם היא הגאווה להיות יהודי  לדיווח ולתמונות
השבתון השנתי השלישי של 'חב

בשבת שעברה עשרות סטודנטים יהודים מ-23 קמפוסים ואוניברסיטאות מטקסס, לוזיאנה ואילינוי חברו לשבתון השנתי של 'חב"ד בקמפוס' שנערך במרכז ראהר חב"ד לסטודנטים יהודים באוניברסיטת A&M בטקסס.

אווירת האחווה ששררה בין כולם נתנה תחושה של משפחה אחת גדולה ומאוחדת, כאשר המשותף בין כולם היא הגאווה להיות יהודי.

"זה נהדר לראות שאתה לא לבד", אומרת מישל מו. "ישנם המון סטודנטים יהודים, וגם אם אנחנו במרחק רב אחד מהשני הם עדיין חלק מהקהילה".

אל השבתון שנערך זו הפעם השלישית חברו למעלה מ200 סטודנטים וסטודנטיות, חלקם כבר השתתפו בעבר בשבתון ולאחרים זו הפעם הראשונה, מה שבטוח שכולם נהנו מסוף שבוע חוויתי ולימודי מיוחד במינו.

 "זה כבוד אמיתי והזדמנות ייחודית עבורינו לארח סטודנטים יהודים מכל רחבי המדינה", אומר הרב שמעון לזרוב, מארח השבתון. "זה מוסיף הרבה לקהילה הקטנה שלנו גם אם זה קורה פעם בשנה, וכמובן משאיר רושם עז על התלמידים".

פולקלור החסידות, ביאורים בקבלה, וסודות על חיי הנישואין ברוח היהדות, כל אלה חלק ממגוון הנושאים איתם פתחו הסטודנטים את בוקרו של יום השבת, כאשר קבוצות קבוצות מתגודדות סביב שלוחים, מרצים שונים ושותים בצמא את דבריהם.

"השבתון הייה חוויה לימודית כל כך עצומה בשבילי שהרגשתי שחזרתי הבייתה", אומר ג'קי סובר מפלאנו, טקסס.

העובדה שרבים מהמשתתפים מגיעים מקמפוסים בהם אין כמעט חיים יהודים, גרמה לכך שהשבתון השפיע ברמות שאף אחד לא שיער ותיאר.

הרב זאב ג'ונסון, מנהל מרכז ראהר חב"ד באוניברסיטת אוסטין התרשם גם הוא מההשפעה של השבת, או יותר נכון מהאחווה של התלמידים יחדיו. "זה היה משהו מיוחד", הוא אומר.

"קשה לתאר במילים את השבתון הזו, וכמובן את האירוח הלבבי של אנשי טקסס, אומר הרב משה חיים דובראבסקי, מנהל התפעול של קרן 'חב"ד בקמפוס' הבינלאומית. "זה היה נהדר לראות מי גאווה יהודית בעיר בה אחוז היהודים קטן במיוחד".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.