מערכת COL | יום כ"ח שבט ה׳תשע״א 02.02.2011

שלוחים, חסידים, תומכים וזמר אחד ● גלריה מיוחדת

משפחתו וידידיו של מר מיכאל מירלישוילי חגגו בערב הוקרה מיוחד של מוסדות טשכנוב בו כיהן מר מירילשוילי ידידו של ראש המוסדות הרב שלמה בקרמן, כיושב ראש הערב כאות הוקרה על פעולותיו הכבירים להגדלת תורה וחסד בכלל ובמוסדות טשכנוב בפרט ● הרב בקרמן הינו אחיו של הרב שמעון בקרמן מכפר חב"ד ● הזמר העולמי ר' אברהם פריד בליווי תזמורתו של יובל סטופל ריגש את הנוכחים ברפרטואר מיוחד שנבנה לערב זה ● הערב הופק על ידי חברת 'פליישמן הפקות'   לדיווח וגלריית ענק    
שלוחים, חסידים, תומכים וזמר אחד ● גלריה מיוחדת
צילומים: ישראל ברדוגו וברלה שיינר

משפחתו וידידיו של מר מיכאל מירלישוילי חגגו בערב הוקרה מיוחד של מוסדות טשכנוב בו כיהן מר מירילשוילי ידידו של ראש המוסדות הרב בקרמן כיושב ראש הערב כאות הוקרה על פעולותיו הכבירים להגדלת תורה וחסד בכלל ובמוסדות טשכנוב בפרט.

בערב היוקרתי שאורגן על ידי מוסדות טשכנוב, בגני התערוכה בתל אביב, העלו הנוכחים על נס את פועלו של ראש המוסדות הרב הרב שלמה בקרמן בהקמת והחזקת מוסדות תורה וחסד בארץ ישראל מתוך אחדות של עם אחד וכמשפחה אחת.
הזמר העולמי ר' אברהם פריד בליווי תזמורתו של יובל סטופל ריגש את הנוכחים ברפרטואר מיוחד שנבנה לערב זה.

במרכז הערב, הזמין המנחה ידידיה מאיר את הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר, ורב הכותל והמקומות הקדושים הרב שמואל רבינוביץ, שנאמו והודו לראשי המשק ואנשי עסקים מהארץ ומחו"ל שכיבדו בנוכחותם.

בין אנשי העסקים נוכחו מר אלכסנדר גרנובסקי, מר אברהם נניקשוילי, מר עופר נמרודי, מר יוסקה ממיסטוולוב, מר ג'קי בן זקן, ר' חיים יעקב לייבוביץ, מר יהודה סייג, מר שלום שר, מר עודד תורגמן, ועוד...

במהלך הערב נשמעו דבריו המרגשים של מר מיכאל מירלשוילי יו"ר הערב, בדבריו ציין את גודל הזכות של לומדי התורה שבזכותם העולם מתקיים, ואת זכותם הגדולה של אנשי העסקים התומכים במוסדות התורה והחסד. מר מירלשוילי הודה בסיום דבריו לראש המוסדות הרב בקרמן וברכו בברכת הצלחה במוסדותיו המפוארים.

כותל המזרח של יהדות גרוזיה עליה נמנה יושב ראש הדינר יוצג על ידי רבני העדה ובראשם חכם רבי משה מיכאלשוילי, והרב יעקב גאגולשוילי.

באירוע השתתפו  גם קבוצת שלוחי חב"ד ובהם הרב הראשי לאודסה הרב אברהם וולף שנוכח יחד עם פטרון מוסדות חב"ד באודסה ר' אלכסנדר גרנובסקי. הרב בנציון ליפסקר מפטרבורג ובני משפחתו ועוד.

בסיום הערב הודה הקהל הרחב לרב יוסף בקרמן העומד לימין אביו בניהול וביסוס מוסדותיו על ארגון האירוע.

הערב הופק על ידי חברת 'פליישמן הפקות'
 
צילומים: ישראל ברדוגו וברלה שיינר

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.