מערכת COL | יום י"ז אדר א ה׳תשע״א 21.02.2011

בוגרי "אור תמימים" התאחדו בפורים קטן ● תמונות

ביום חמישי, אור לערב פורים קטן נערכה בישיבת אור תמימים כפר חב"ד התוועדות לבוגרי ישיבת "אור תמימים" לתושבי כל חלקי הארץ לדורותיה ● בוגרי הישיבה בארץ ובעולם נמנים רבנים, ראשי קהילות, שלוחים של הרבי, רופאים, עורכי דין, מנהלי חברות גדולות ברחי תבל, ורובם ככולם בעלי משפחות בחב"ד ● בהתוועדות נשאו דברים הראש הישיבה הרב שניאור זלמן גפני, אשר הקים את הישיבה בהוראת הרבי בשבת התשכ"ז, וזכה לקבל הנחיות ברורה לניהולה  לדיווח ולתמונות 
בוגרי
צילום: שמוליק סופר, COL
ביום חמישי, אור לערב פורים קטן נערכה בישיבת אור תמימים כפר חב"ד התוועדות לבוגרי ישיבת "אור תמימים" לתושבי כל חלקי הארץ לדורותיהם.

בוגרי הישיבה בארץ ובעולם נמנים רבנים, ראשי קהילות, שלוחים של הרבי, רופאים, עורכי דין, מנהלי חברות גדולות ברחי תבל, ורובם ככולם בעלי משפחות בחב"ד.

בהתוועדות נשאו דברים הראש הישיבה הרב שניאור זלמן גפני, אשר הקים את הישיבה בהוראת הרבי בשנת התשכ"ז, וזכה לקבל הנחיות ברורה לניהולה. הרב גפני גם הזכיר לנוכחים שהרבי התבטא על הישיבה שהיא תהי'ה "השלמות והתפארת של תומכי תמימים".

התוועדות הייתה תחת הסימן וההוראה שקיבלה הישיבה בזמנו מהרבי "העמידו תלמידים הרבה" ונבחנו דרכים כציד להוציאה אל הפעול.

כמו כן נשא דברים ראש הישיבה בפועל והמשפיע הראשי של הישיבה, הרב טוביה בולטון, אשר דיבר על הצורך לקיים את דברי הרבי, בשמחה ובשלמות כמו שהרבי מצפה מכל חסיד.

את בוגרי הישיבה ייצג הרב זאב קפלן תושב כפר חב"ד מזה שנים רבות, אשר הקריא לנוכחים מכתב מהרבי, ששווה להקים מוסד ולא רק כדי שיהודי אחד יגיד ברכה אחת בכל חייו, והרב זאב קפלן הוסיף שבטח ובטח הישיבה אשר העמידה דורות שלמים של חסידי חב"ד שהם נרות להאיר בכל מקום אשר הם שם.

הבוגרים יצאו מההתוועדות שהם מחוזקים מההרגשה של הרוח החדשה אשר נושבת בישיבה התקופה האחרונה, ומתוך קבלת החלטה טובה, של לקיחת חלק בהגדלת מספר התלמידים, והוספת תלמידים למסלולי הישיבה שחיטה סופרות או רבנות.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.