מערכת COL | יום י"ב אדר א ה׳תשע״א 16.02.2011

קמפיין ארצי: חב"ד מתאחדת להבאת המשיח

לאחרונה התכנסו כמה מאנ"ש בעלי דעות שונות ומנוגדות בהתעוררות לעיון ודיון ברוח השיחה הידועה, הנוקבת – ליל כ"ח ניסן תנש"א "אני מוסר את הענין אליכם, עשו כל אשר ביכלתכם . . להביא בפועל את משיח צדקנו ● עשרות רבנים ומשפיעים הודיעו כי יצטרפו בשמחה, כאשר בין המעורבים ביוזמה נמנים הרב מרדכי גל, הרב זלמן גופין, הרב יוסי גינזבורג, והרב משה גרוזמן  לסיפור המלא
קמפיין ארצי: חב
לאחרונה התכנסו כמה מאנ"ש בעלי דעות שונות ומנוגדות בהתעוררות לעיון ודיון ברוח השיחה הידועה, הנוקבת – ליל כ"ח ניסן תנש"א "אני מוסר את הענין אליכם, עשו כל אשר ביכלתכם . . להביא בפועל את משיח צדקנו", מתוך תחושה משותפת שלא עשינו די לבצע את שהוטל עלינו בשיחה זו ולא ענינו תשובה אמיתית לשאלה "כיצד זה שעדיין לא פעלו ביאת משיח צדקנו בפועל ממש", בניסיון לערוך חשבון צדק על פעולותינו והנהגתנו בעבר, ו"לטכס עצה מה לעשות וכיצד לעשות" בעתיד, על מנת להביא את הגאולה בפועל.

מתוך הדברים עלתה הבנה שעלינו לאחד את כל אנ"ש שי' באהבת ישראל ומתוך ההבנה וההכרה שרק בדרך של אהבת ישראל והתעלות מעל לחשבונות אישיים נגרום לרבי נחת רוח ושמחה אמיתית ונוכל להתאחד סביב הרעיון של "עשו כל אשר ביכלתכם" בלהט מחודש – ויתכן שפעולה זו כשלעצמה תהיה זו שתכריע את הכף.

הוצע להקדיש את יום ז"ך אדר ראשון ליום התעוררות ברוח הדברים שנאמרו באותה שיחה ידועה, לנתב את הגעגועים והכאב של יום זה לאחר שכבר י"ז שנה איננו רואים אור פני מלך חיים, לטיכוס עצה ולקיחת אחריות להבאת משיח בפועל ממש, "צוריק אראפבריינגען דעם רבי'ן", ולעידוד רוח האמונה והבטחון שאכן בעזרת ה' עתה נזכה לכך.

עם זאת שאין דעותיהם שוות, וישנה תחושה של ריבוי קבוצות, כל אחת בדעה והשקפה ובסגנונה, אך ימים אלו ותוכנם, כ"ח ניסן וז"ך אדר, משותפים הם לכלל אנ"ש ונוגעים בנימי הנפש - 'רצוננו לראות את מלכנו' ולכן תקוותנו שהתעוררות זו תגע בלבבות, תצית מחדש את להבות ההתקשרות ותקיף את כלל אנ"ש שי' בארץ יחד.

על מנת לנטרל את היצה"ר שמסית למצוא עילות לפירוד לבבות, הוחלט לא לשייך את ההתעוררות לארגון מסוים, אלא כהתעוררות כללית של אנ"ש כל אחד במקומו. כן הוחלט להשתדל לשתף בעניין רבים מאנ"ש שלהם השפעה על סביבתם, ולהציע להם שכל אחד בסגנונו ובאפשרויותיו יקרא למושפעיו ומונהגיו להתעוררות כזו.

* * *

בימים האחרונים שוחחנו בתוכן הדברים הנ"ל עם כמה וכמה מאנ"ש ממגוון דעות ותפקידים, רבנים שליחים מחנכים ופעילים, שקבלו את הדברים בתקוה ובהתלהבות ושמחו להצטרף לעידוד היוזמה המבורכת שבעז"ה תיצור שינוי אמיתי.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.