









המיתוג שהגיע (גם) לירח

במדורו של חיים גיל, בעיתון 'מרכז העניינים', מתפרסמת היום ידיעה על מהפכת המיתוג החדשה של חב"ד, ועל ההטמעה שלה בשטח. וזה מה שהוא כותב:
המדור הביא בפניכם את מהפיכת המיתוג החדש של צעירי חב"ד שבוצע בידי מומחי המיתוג של משרד הפרסום 'שלמור אבנון עמיחי'. עכשיו מתחילים לראות ניצנים של המיתוג החדש, גם בפעילות הפרסומית של הסניפים השונים.
שמוליק ברוד, (כן, הבן של...), למד פרסום ב'לומדה' והוא מעצב צעיר שעושה את צעדיו הראשונים בתחום הפרסום. את דעתו על המיתוג המחודש הוא מביע בווריאציה על התמונה המפורסמת של נחיתת האדם על הירח.
המדור אהב במיוחד את המודעה הזו ומודעה נוספת מאותו בית יוצר. המודעה של בית חב"ד בשכונת "עיר ימים" בנתניה, הייתה שובת לב ומרעננת. מדובר בשכונה חדשה שמתאכלסת בזמן האחרון. השליח המקומי של חב"ד החליט להזמין את עצמו בצורה מקורית לבתיהם של המשתכנים החדשים, ומה טוב יותר מהצעה לעריכת "חנוכת הבית".
