מערכת COL | יום י"א אדר א ה׳תשע״א 15.02.2011

המיתוג שהגיע (גם) לירח

במדורו של חיים גיל, בעיתון 'מרכז העניינים', מתפרסמת היום ידיעה על מהפכת המיתוג החדשה של חב"ד, ועל ההטמעה שלה בשטח ● העיתון התלהב במיוחד ממודעה שעיצב שמוליק ברוד, ובה הביע את דעתו של המיתוג החדש  לסיפור המלא
המיתוג שהגיע (גם) לירח
צעד קטן לשליח, צעד גדול לחב''ד

במדורו של חיים גיל, בעיתון 'מרכז העניינים', מתפרסמת היום ידיעה על מהפכת המיתוג החדשה של חב"ד, ועל ההטמעה שלה בשטח. וזה מה שהוא כותב:

המדור הביא בפניכם את מהפיכת המיתוג החדש של צעירי חב"ד שבוצע בידי מומחי המיתוג של משרד הפרסום 'שלמור אבנון עמיחי'. עכשיו מתחילים לראות ניצנים של המיתוג החדש, גם בפעילות הפרסומית של הסניפים השונים.

שמוליק ברוד, (כן, הבן של...), למד פרסום ב'לומדה' והוא מעצב צעיר שעושה את צעדיו הראשונים בתחום הפרסום. את דעתו על המיתוג המחודש הוא מביע בווריאציה על התמונה המפורסמת של נחיתת האדם על הירח.

המדור אהב במיוחד את המודעה הזו ומודעה נוספת מאותו בית יוצר. המודעה של בית חב"ד בשכונת "עיר ימים" בנתניה, הייתה שובת לב ומרעננת. מדובר בשכונה חדשה שמתאכלסת בזמן האחרון. השליח המקומי של חב"ד החליט להזמין את עצמו בצורה מקורית לבתיהם של המשתכנים החדשים, ומה טוב יותר מהצעה לעריכת "חנוכת הבית".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.