מערכת COL | יום ט' אדר א ה׳תשע״א 13.02.2011

בלי עין הרע: חסיד חב"ד בעין סערת פרסום במגזר החרדי

לפני שבועיים, הרימה חברת "אסם" קמפיין חדש במדיה החרדית, המקדם את מוצר הבייגלה בגרסה השטוחה ● "כמה שטוחים, ככה טעימים" - זה הסלוגן שנבחר לקמפיין. הפרזנטור שנבחר לקמפיין, הוא אברך חרדי משיכון חב"ד בלוד, ר' משה בן-הרוש ● המודעה נכנסה לכל העיתונים, מלבד "המודיע". הסיבה: "המבקר" טען כי העיניים של בן-הרוש "שובבות" ● ואיך זה נגמר? אתר "כיכר השבת" מדווח לסיפור המלא
בלי עין הרע: חסיד חב
הגרסאות: בן-הרוש לפני ואחרי הצנזורה (צילומים: כיכר השבת)

לפני שבועיים, הרימה חברת "אסם" קמפיין חדש במדיה החרדית, המקדם את מוצר הבייגלה בגרסה השטוחה. "כמה שטוחים, ככה טעימים" - זה הסלוגן שנבחר לקמפיין.

הפרזנטור שנבחר לקמפיין, הוא אברך חרדי משיכון חב"ד בלוד, ר´ משה בן-הרוש. במודעות, כפי שתוכלו לראות בתחתית הכתבה, נראה בן-הרוש מחזיק את הבייגלה השטוח.

המודעה נכנסה לכל העיתונים החרדים, מלבד "המודיע". הסיבה: "המבקר" טען כי העיניים של בן-הרוש "שובבות" - כך מדווח אתר "כיכר השבת".

מה זה "שובבות"? במשרד הפרסום החרדי "אפיקים" התקשו להבין את ההגדרה המדוייקת, אך המודעה הייתה חייבת להיכנס לעיתון בכל מחיר.

ישבו אנשי הפוטו-שופ במשרד והזיזו את העיניים לצד השני. "המבקר" קיבל את המודעה ללא העיניים ה"שובבות", ואישרה לפרסום. המודעה "הכשרה" פורסמה בעיתון של סוף-השבוע.

במשרד "אפיקים" אישרו את הידיעה. "המודיע" לא נוהג להגיב, אבל גורם במערכת אומר ש"מדובר במודעה לא חינוכית - היות והאברך קורץ". האברך עצמו, היה מופתע. "לא שמעתי על העניין", הגיב בחיוך.

ולנו, אין אלא להעיר, שחבל שמשרד הפרסום "אפיקים" בוחר להתעלם שוב ושוב מהמדיה החב"דית - בכל מה שקשור לקמפיינים המיועדים למגזר החרדי.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.