מערכת COL | יום כ"ח שבט ה׳תשע״א 02.02.2011

סעודת הוקרה למתנדבות הארגון 'אחות שלי'

ביום ראשון האחרון התאספו באולם האירועים של 'ליובאוויטשער ישיבה' שבשכונת קראון הייטס, עשרות בנות לארוחת בוקר חגיגית שנערכה במיוחד עבור מתנדבות הארגון 'אחות שלי' ● על שולחנות האולם בלטו מכתבי התודה שנשלחו לארגון מעשרות הורים מרוצים. אחד מאותם הורים אף נשאה דברים בפני המשתתפות בשמם של כל ההורים  לסיפור המלא 
סעודת הוקרה למתנדבות הארגון 'אחות שלי'
בפעם הראשונה בה מושקי בלונטר שמעה על הארגון 'אחות שלי' היא ידעה שהיא רוצה להיות חלק מארגון חשוב שכזה.

היא שמעה זאת מחברה שסיפרה לה על תוכנית שהוקמה ע"י 'המרכז לענייני חינוך', בה ילדות השלוחים לומדים עם בנות ושומרים איתם על קשר קבוע ממש כאילו הם אחיותם הגדולות.

"הרעיון היה לתת לאותם ילדי השלוחים את כל מה שחסר להם בשליחות ובמיוחד בפן החברתי, דבר שהיה חסר לי מאוד בצעירותי בתור ילדה לשלוחים", אומרת מושקי. "עכשיו שאני יכולה לתת את זה לאחרות אני מרגישה מחויבות מוסרית להיות חלק ממפעל מיוחד שכזה".

ואכן לאחר תהליך הרשמה, כבר שבוע לאחר מכן נקבעה החברותא. ילדה בת עשר ממסצוסטס, שמושקי הפכה להיות עבור אחות גדולה.

ביום ראשון האחרון מושקי הייתה אחת מתוך אותם עשרות בנות שהאספו לארוחת בוקר חגיגית שנערכה במיוחד עבור כל אותם מתנדבות באולם האירועים של 'ליובאוויטשער ישיבה' שבשכונת קראון הייטס.

על שולחנות האולם בלטו מכתבי התודה שנשלחו לארגון מעשרות הורים מרוצים. אחד מאותם הורים אף נשאה דברים בפני המשתתפות בשמם של כל ההורים.

"הלימוד הקבוע הזה הופך את הבת שלי למישהי מיוחדת שממנו הם מקבלת את הכוחות להשפיע גם על חברות ובנות מבני הקהילה שלנו", אמרה הגב' באסי מקרוס מקליפורניה.

רכזת 'אחות שלי' הגבק חיה מושקא מוסקוביץ, הייתה הנואמת הבאה. "הרבי אמר לשלוחים מספר פעמים כי חינוך ילדיהם יהיה באחריותו. אתם למעשה השלוחים הישירים של הרבי".

הנואם האחרון לאירוע היה הרב משה קוטלרסקי מ'המרכז לענייני חינוך' ומייסד 'אחות שלי', שעודד את המתנדבות לדווח ולכתוב לרבי על העבודה שהן עושות. "הרבי רוצה לשמוע חדשות טובות".

את האירוע חתמה תמונה קבוצתית לא לפני שכל מתנדבת קיבלה במתנה מטריה מעוצבת עם לוגו הארגון. 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.