מערכת COL | יום ג' אדר א ה׳תשע״א 07.02.2011

מערכת סולארית לייצור חשמל תותקן על גג בית חב"ד באילת

בית חב"ד אילת בהנהלת השליח הרב מנדי קליין חתם השבוע על הסכם עם חברת "קיימא" הבינלאומית להתקנה של מערכת סולארית לייצור חשמל על גג המבנה החדש והמפואר של בית חב"ד בעיר  לסיפור המלא
מערכת סולארית לייצור חשמל תותקן על גג בית חב
במענה על האירועים המסחררים המתרחשים בשבוע האחרון בשכנתנו הדרומית מצרים כאשר עתיד הסכם ה"שלום" עמה אינו ברור וכמענה לאיומים הראשונים שמושמעים בידי מנהיגי "האחים המוסלמים" במצרים על הפסקת אספקת הגז לישראל.

בית חב"ד אילת בהנהלת השליח הרב מנדי קליין חתם השבוע על הסכם עם חברת "קיימא" הבינלאומית להתקנה של מערכת סולארית לייצור חשמל על גג המבנה החדש והמפואר של בית חב"ד בעיר.

ידידי בית חב"ד ציינו שתנועת חב"ד כתמיד דואגת להוביל כל מהלך חיובי למען התושבים בעיר, החל מחינוך ערכי, עזרה לנזקקים, ביקור חולים וסיוע לכל דבר ועניי, ומשכך, אין פלא, שבית חב"ד הינו מהראשונים בעיר אילת שדואג להתקין את המערכת שמיועדת לתרום לשיפור איכות הסביבה וחיי התושבים בעיר.

חברת "קיימא" הינה חברה בינלאומית מחו"ל המתמחה בתחום האנרגיה הסולארית. מדובר בחברה דתית ושומרת שבת בבעלות אנשי עסקים יהודיים מדרום אפריקה. בעל מניות עיקרי בחברה הוא מר שלמה סמית שהינו מהמתפללים הקבועים של חב"ד לינדהרסט ביוהנסבורג, בראשות השליח הרב אלכסנדר מענדל קרליבך זה למעלה מ-10 שנים. חברת "קיימא" פעילה בדרא"פ מספר שנים וביצעה מספר גדול של פרויקטים בפרופיל גבוה. חברת "קיימא" זכתה בשנת 2010 לפרס כחברת האנרגיה המובילה בדרום אפריקה לשנה זו.

ר' יוסף שיף, מאנ"ש בירושלים ומנהל המכירות של חברת "קיימא" בישראל מוסר שמתנהלים מגעים מתקדמים עם מגוון מוסדות נוספים של ציבור אנ"ש בישראל. לדבריו, במגעים שהוא מנהל מול עשרות בעלי נכסים ומוסדות, ניתן לראות בבירור שחב"ד הינם מהראשונים בעלי נכונות לאמץ טכנולוגיות חדשות שיש בהם כדי לתרום באופן חיובי לציבור בישראל. המודעות שיש לשליחים ולמנהלי המוסדות של אנ"ש לתרומה ולנתינה לציבור בכל דרך, פשוט מעוררת התפעלות. לסיום, מזמין יוסף שיף מחברת "קיימא" כל גורם מאנ"ש בעל מבנה מתאים לפנות אליו בעניין.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.