מערכת COL | יום ג' אדר א ה׳תשע״א 07.02.2011

יו"ר הליכוד העולמי: ארץ ישראל לעם ישראל ללא פשרות

ח"כ דני דנון שהתארח בשבת האחרונה בקהילה הישראלית במוסקבה הצהיר בדברים היוצאים מהלב "ארץ ישראל לעם ישראל ללא פשרות", והוסיף: "דרכו הבלתי מתפשרת של הרבי מאז לפני הסכם השלום עם מצרים שאסור למסור, ולו שעל אדמה אחד לגויים מוכחת כיום, לאחר יותר מ-30 שנה כדרך הנכונה"  לסיפור המלא
יו
ההכנות לסעודת השבת. משמאל: ח"כ דני דנון (צילום: יח"צ)

שבת מרוממת ומרגשת היתה השבת האחרונה בקהילה הישראלית במוסקבה, שבת של הרגשת שייכות וגאווה ישראלית בנוכחותם של אורחי הקהילה הישראלית חבר הכנסת מטעם הליכוד, סגן יו"ר הכנסת ויושב ראש הליכוד העולמי ח"כ דני דנון, ומנהל מחלקת העליה בסוכנות היהודית מר אלי כהן יחד עם סגן יו"ר המרכז לעניני חינוך העולמי הרב משה קוטלרסקי שהיה אורחו של הרב הראשי הרב בערל לאזאר

השבת נפתחה ב'קבלת שבת' מסורתית באוירה ישראלית ובחום יהודי שהמיס את הקור המוסקבאי השורר בחוץ כשהקהל פוצח במנגינת "לכה דודי לקראת כלה פני שבת נקבלה" באחווה ובשמחה רבה.

לאחר קבלת השבת התיישב הקהל לקידוש וסעודת שבת לצד שולחנות ערוכים במטעמי השבת ומתוך "שבת אחים גם יחד". כשהאווירה מתחממת פותח הרב פרידמן בדברי תורה על פרשת השבוע כשהוא מטבל את דבריו בסיפור חסידי ומסיק את ההוראה מפרשת השבוע לחיי היום יום של היהודי. הרב פרידמן מברך את אורחי השבת ח"כ דנון ומר אלי כהן שעשו את השבת במחיצת הקהילה הישראלית לא לפני שהוא מזכיר לקהל כי ח"כ דנון ידוע כאיש הנאמן לארץ ישראל והיה מהמתנגדים לתוכנית ההתנתקות שהציג ראש ממשלת ישראל אריאל שרון במשאל המתפקדים בליכוד וע"כ הכבוד לנו להזמינו ולשאת את דבריו.

ח"כ דני דנון פתח את דבריו והציג לפני המשתתפים את המתרחש במצרים בפרט ובעולם הערב בפרט ובמיוחד את המעקב של ממשלת ישראל בדאגה אחר המצב. ח"כ דנון הציג את החששות והתחזיות הלא נעימות אם המצב יימשך כפי שהוא כעת. ח"כ דנון הצהיר באופן חד ומשמעי כי דרכו הבלתי מתפשרת של הרבי מאז לפני הסכם השלום עם מצרים שאסור למסור ולו שעל אדמה אחד לגויים מוכחת כיום, לאחר יותר מ-30 שנה!! כדרך הנכונה. החזרת האי סיני הגדול ביותר מפי שלוש מגודלה של ישראל על שדות הנפט, בסיסי הצבא ונמלי התעופה שהיו בה יכולים לשמש כיום כנגד מדינת ישראל. אין היום ולו ח"כ אחד מכל קצוות המפה הפוליטית בישראל שלא מביע דאגה רבה לנוכח המתרחש במצרים סיכם ח"כ דנון את דבריו.

בהמשך נשא דברים האורח מניו יורק אורחו של הרב הראשי הרב בערל לאזאר  סגן יו"ר המרכז לעניני חינוך העולמי הרב משה קוטלרסקי שראשית חיזק את ח"כ דנון על דבריו וביקשו לעמוד על המשמר בשמירת ארץ ישראל ונגד ההתקפלות וההתפרסות מול אומות העולם. גם הרב הראשי הרב בערל  לאזר בירך את הקהל ואת האורחים החשובים כשהקהל נהנה לשמוע מדברותיו של הרב בעניינא דיומא.

את השבת המיוחדת הזו אירח בנדיבות חבר הקהילה הישראלית מר אורי וינטרוב שפרס את חסותו על מימון סעודות השבת. מר וינטרוב עומד לימין הקהילה במשך השנה כולה ועל כך תודתינו.

במשך שעות ישב הקהל קשוב לדברי החברים וניצל את ההזדמנות הנפלאה להפנות שאלות לח"כ דנון ויותר מכך לשמוע את עמדתו הנחרצת השמירת ארץ ישראל בשלימותה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.