מערכת COL | יום ב' אדר א ה׳תשע״א 06.02.2011

נשי חב"ד רעננה בערב הוקרה לארגון "שפרה ופועה"

ערב מרגש של 'שפרה ופועה רעננה' נערך בהיכל התרבות יד לבנים ● את האולם גדשו 400 נשים מכל גווני הקשת הרעננית, דתיות ושאינן. צעירות ומבוגרות ● המשתתפות נהנו מהקרנת סרט על פעילות הארגון וממופעה של טלי אברהמי 'עד כאן' קטעי סטנד אפ בשילוב שירה ריקודים ומולטימדיה  לדיווח ולתמונות 
נשי חב

ערב מרגש של 'שפרה ופועה רעננה' נערך בהיכל התרבות יד לבנים.

את האולם גדשו 400 נשים מכל גווני הקשת הרעננית, דתיות ושאינן. צעירות ומבוגרות.

את האירוע הנחתה רחל קליין פסטג עיתונאית, מגישת תוכנית עניין משפחתי ברדיו קול חי נציגת המתנדבות הגב' אווה גז הוזמנה לאומר פרק תהילים שיר למעלות וריגשה את הקהל בדברה על החינוך לנתינה אמיתית: "ההתנדבות בארגון שפרה ופועה מאפשרת לנו להדגים לילדים את השמחה שהנתינה גורמת וכך תוך כדי עשייה מתמדת הילדים לומדים כמה חשוב וטוב לתת" "מזה כחמש שנים אני מתנדבת בארגון ואני לא יכולה לתאר לעצמי את ההכנות לשבת בלי המשלוח ליולדות" מסכמת .

אחריה עלתה לבמה נציגת היולדות הגב' אנדראה שרעבי שריגשה את הקהל כולו כשסיפרה על תחושותיה: "בחודש האחרון של ההריון עבדתי מאוד קשה, אומנם העבודה לא היית פיזית אבל ישבתי הרבה שעות מול המחשב דבר שגרם לי עייפות גדולה ונפיחות בעיקר ברגליים. כמו שאתם רואים אני לא בריאה ברגליים כך שהקושי היה גדול יותר. הייתה לי לידה לא פשוטה, אבל ברוך השם דוד נולד בשעה טובה ומוצלחת בריא ושלם. מיד לאחר הלידה, זכיתי להכיר את האירגון המדהים הזה שהוא כולו נתינה ואהבה שנקרא "שפרה ופועה".קיבלתי טלפון שעטפ אותי באהבה ואכפתיות מאוד גדולה. והיו מוכנים לעזור לי בכל מה שאני הייתי צריכה. זכיתי גם להכיר את גלית. אישה פשוט מיוחדת, עדינה, רגישה כל כך. גלית הייתה מגיעה אלי כל יום בהתמדה ובנאמנות. ילדתי ביום אחרון של סוכות והיו גשמים במשך החודש הזה. היה בוקר אחד של גשם. הייתי בטוחה שגלית לא תגיע ולהפתעתי שמעתי דפיקה בדלת והנה! גלית, עם מטריה ומגש! זה ממש ריגש אותי. פשוט עבודת קודש עושים בשיפרה ופועה!

על ארוחת הבוקר רציתי להגיד כמה מילים. אין ארוחת בוקר טובה יותר מזו! לא בשום מסעדה ושום בית קפה. ארוחה טעימה עשויה עם מחשבה ממש! ארוחה בריאה, עשויה עם הרבה אהבה.

בימי שישי, בלי העזרה של שיפרה ופועה לא הייתי מספיקה גם לטפל בבית, גם לבשל את כל התבשילים שהייתי רגילה לבשל לכבוד שבת. יום שישי היה יום מיוחד מאוד! תוך כדי ההתארגנות לקראת השבת, אני ובעלי היינו פותחים את הדלת כל פעם למשפחה אחרת שהייתה מביאה תבשיל לכבוד שבת! וכל זה נעשה בשמחה וחיוך על הפנים ובמסירות גדולה, משפחות פשוט מיוחדות, נשים ובעלים ואפילו ילדים השתתפו במצווה הזו! היה מרגש לראות את הציורים של הילדים והברכות של "שבת שלום" שהיו מגיעים יחד עם התבשילים. כל זה בהתנדבות ואהבה! אין ספק שכל אחת מאיתנו יכולה להיות חלק מהארגון הזה. אין דבר יותר טוב מלתת לאחר ולהיות אכפתי לאחר, כי אני ומשפחתי הרגשנו ממש שהקהילה איתנו ומוכנה לעזור בכל רגע. ושוב הכל נעשה בצניעות ואהבה".

רציתי בהזדמנות זו, להודות בשמי ובשם משפחתי לכל המתנדבות והמתנדבים שכל כך עזרו לנו בתקופה השמחה ולא פשוטה הזו.

רציתי גם להודות לרבנית סימה שדמי, ולשרה טברסקי, וגלית דוגמה. שה' יתברך ימשיך לתת לכן כוח לטפל במשפחותיכן וגם להמשיך לתת מעצמכן לאחרות כמו שאתן עושות עכשיו בצורה נפלאה!

לאחר מכן נהנו המשתתפות מהקרנת סרט על פעילות הארגון וממופעה של טלי אברהמי 'עד כאן' קטעי סטנד אפ בשילוב שירה ריקודים ומולטימדיה.

כל משתתפת קיבלה עלון המסכם את פעילות הארגון בכל התחומים.

אנו תקווה שה' יברך את הארגון לעוד הרבה מתנדבות כך שיהיה אפשר להגיע לעוד ועוד יולדות וכך יהיה מעגל של נתינה בלתי פוסק. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.