מערכת COL | יום כ"ט שבט ה׳תשע״א 03.02.2011

תנסו את זה בבית: הסדנא שתלמד אתכן להכין תכשיט ● מיוחד

השבוע במדור "אחד משלנו" נארח את "חני סטרינג", בעלת עסק לתכשיטנות ● היא מפעילה סדנאות תכשיטים, מוכרת תכשיטים למעוניינים ומציעה חידוש מעניין בתחום המתנות והמזכרות - ערכת תכשיטים להכנה עצמית לסיפור המלא
תנסו את זה בבית: הסדנא שתלמד אתכן להכין תכשיט ● מיוחד
(צילום אילוסטרציה: COL)

מאת שלומית, COL

שם:
"חני סטרינג" - סדנאות תכשיטנות בארועים

מועד הקמה: תשס"ב (2002)

ההתמחות: 'חני סטרינג', מפעילה מזה כשבע שנים סדנאות תכשיטנות ייחודיות לאירועים שונים ומגוונים, מציגה את סדנת 'תכשיט של סדנא' - סדנא ייחודית לאירוע מכל סוג. הסדנא מותאמת לגילאים שונים. נשים, נערות וילדות - ובמהלכה הן יוצרות תכשיטים ע''פ טעם אישי ועיצוב אישי. ניתן להכין עגילים, שרשרת וצמידים.

בסדנת 'שרשרת הדורות' יוצרת כל משתתפת תכשיט מעוצב לפי טעמה האישי. כל משתתפת מוזמנת לבחור תכשיט כלבבה מתוך מבחר דוגמאות, ומקבלת את הכלים
ואת החומרים הדרושים להכנתו - חוטים, אבני שיבוץ ותליון.

הסדנא מועברת על-ידי צוות מנוסה שנותן יחס אישי ומשתדל שכל משתתפת תצא מרוצה. בנוסף לסדנא, רוכשות המשתתפות ידע כללי בתכשיטנות וטיפים שימושיים בנושא. הסדנא אורכת כשעה התוצר הינו תכשיט איכותי שילווה אותן במשך שנים ויהווה תמיד מזכרת לאירוע המיוחד.

לא בכדי סיסמת הסדנא היא: "חוויה שנשארת ביד".

לחני חידוש מיוחד - ערכות להכנה עצמית של תכשיטים או שעונים מעוצבים. ערכות אלו נחשבות ללהיט אמיתי. הן מגיעות יחד עם כל הכלים והחומרים הנדרשים לצד הוראות ההכנה המדויקות.

בין-השאר מציעה 'חני סטרינג' גם תכשיטים מוכנים למכירה במגוון רב של סגנונות, באיכות גבוהה ובמחירים זולים במיוחד. הסדנא מתאימה למסיבות ראש-חודש, מפגשי גיבוש אמהות בגנים ובת"תים, נופשים במלונות וכל כינוס נשים אחר וכן קורסי תכשיטנות בבתי-ספר.

קהל יעד: נשים, נערות וילדות.

מסר/חזון: כיום, עומדות לרשות הציבור החרדי הפעלות וחוויות מעטות אותן הוא יכול להזמין בלי לחשוש לרמתן הרוחנית. סדנאות התכשיטנות שלנו מביאות עימן חידוש ורענון מיוחד בתחום זה ומציעות הפעלה מקורית ברמה מקצועית גבוהה המתאימה לציבור החרדי/דתי.     

הסלוגן שלנו: חוויה שנשארת ביד!

סיפור מעניין: חברת התיירות 'תור-פלוס' מזמינה אותנו מידי פעם לערוך סדנאות בבתי המלון שלהם. באחת הפעמים, כאשר הגענו לבית המלון 'מרדיאן' בים המלח, ציפינו לראות, כהרגלנו, כ-200 נשים יושבות סביב השולחנות ומצפות לסדנא. אך כאשר הגענו למקום גילינו שלא רק נשים יושבות סביב השולחנות אלא גם... גברים ממגוון גילאים. תחילה חששנו, אך במהרה התברר שהגברים לא פחות נהנו מהנשים ואולי אף יותר (כמובן שהם ישבו בהפרדה מלאה).
 
הלימוד שבדרך: במהלך דרכי, נוכחתי לראות את ההשפעה הטובה שיש לסדנא על ילדות ובמיוחד על בנות בעלות קשיי למידה והתנהגות שונים.

מיוחד: בקיץ האחרון ערכנו סדנא בקעמפ גן-ישראל במירון ל-300 משתתפות. עד היום כאשר אני פוגשת בנות הם מזכירות לי בשמחה את הפעילות המיוחדת.
 
טלפון להזמנות: 050-8173410

ממוצע מחירים: המחירים משתלמים ונוחים. תלויים ברמת התכשיט המוזמן ובכמות המשתתפות.

מבצעים חמים: %10 למזמינה סדנא, או תכשיט יוקרתי מתנה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.