מערכת COL | יום כ"ט שבט ה׳תשע״א 03.02.2011

ידיד חב"ד פורש מהכנסת: "אמשיך לסייע למוסדות חב"ד"

סגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש, ידיד חב"ד לאורך שנים ארוכות, פורש מהכנסת, זאת במסגרת קיום הסכם הרוטציה עם ישראל אייכלר נציג חסידות בעלזא בסיעת "יהדות התורה" ● פרוש, מרבה להשתתף, לעזור, ולסייע לחב"ד בארץ ובחו"ל, וממשיך בכך במסורת ארוכת השנים של אביו, הרב מנחם פרוש ז"ל ● וגם: מה יעשה ח"כ פרוש בשנים הקרובות?  לסיפור המלא
ידיד חב
הרב מאיר פרוש. צילום: יוסי פורמנסקי

כתב COL

סגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש, ידיד חב"ד לאורך שנים ארוכות, פורש מהכנסת, זאת במסגרת קיום הסכם הרוטציה עם ישראל אייכלר נציג חסידות בעלזא בסיעת "יהדות התורה".

ערב הבחירות הקודמות התקבלה החלטה אסטרטגית במועצה הארצית של אגו"י ועל פיה יש לשלב את חסידות בעלזא במפלגה ולחבק אותה בחום. בעקבות כך החליטו שבכל קדנציה מישהו אחר מוותר על כסאו. בתחילה היה זה ח"כ הלפרט שפרש, עכשיו הגיע תורו של פרוש, בהמשך יגיע תורה של חסידות גור.

פרוש, מרבה להשתתף, לעזור, ולסייע לחב"ד בארץ ובחו"ל, וממשיך בכך במסורת ארוכת השנים של אביו, הרב מנחם פרוש ז"ל.

מאז החל בפעילותו הפלמנטרית, הפך פרוש לידיד אמת לחב"ד ולמפעל השליחות. "אמשיך לסייע במסירות למוסדות חב"ד ככל שאדרש", אמר אמש בראיון ל-COL.

מסיבת פרידה בכנסת

בשל נסיעתו הצפויה כבר הערב לחו"ל, נפרד מאיר פרוש מהכנסת וממשרד החינוך כבר אתמול בסדרת אירועים חגיגיים.

את נאומו האחרון במליאה, בחר פרוש 'להקדיש' להטלת בוץ על 'הליכוד', תוך ניקוז כל הכעסים אותם צבר בליבו בחודשים האחרונים.

יו"ר הכנסת ראובן ריבלין אמר בנאומו: "אנחנו לא שולחים אותך, פרוש סגן השר, למנוחה, אלא לצבירת כוח, ובטוחים שבעתיד הקרוב נראה אותך ממשיך בפעילותך הציבורית לעילא ולעילא".

מאוחר יותר, נערכה מסיבת פרידה בהשתתפות חברי כנסת, ידידים, וחברים. אפילו סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, השאיר בלשכתו את כל הכעסים הישנים, ובא לברך את חברו לסיעה בברכת הצלחה בהמשך דרכו.

על התפקיד הפנוי של סגן שר במשרד החינוך מתמודדים ח"כ מנחם אליעזר מוזס, הח"כ העתידי ישראל אייכלר, וכן ח"כ אורי מקלב מ"דגל התורה".

בראיון שהעניק ל"בחדרי חרדים" דיבר פרוש על תוכניותיו: ראשית, מאז ומתמיד פעלתי ברחוב פרס 2, המשרד הירושלמי שלנו, וכך אמשיך ואעשה. אשב שם, נמשיך לנהל את המוקד לפניות הציבור שכבר קיים שם. מלבד זה, צריך לזכור שבעוד שלושה חודשים מגיע התאריך של שנת ה-100 לייסוד אגודת ישראל. זה הזמן ללכד שורות, עם כולם, כל האיש הירא לדבר ה', להוסיף קהלים. מעבר לכך, אני מתכוון לעסוק באופן אינטנסיבי בבעיית הדיור".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.