מערכת COL | יום כ"ח שבט ה׳תשע״א 02.02.2011

הציץ ונפגע: ביקר בבית חב"ד ותרם מיליון דולר

מרכז חב"די חדש, בעלות של 6 מליון דולר, יוקם באוניברסיטת ייל הפועל בקרב סטודנטים יהודים במקום ● מיליון דולר לצורך הקמת המרכז החדש תרם בראד ברגר, איש עסקים וכדורסלן לשעבר, שביקר בסעודת שבת שנערכה בבית חב"ד באוניברסיטת ייל, והתרשם מהפעילות המנוהלת במקום על ידי השליח הרב יהושע רוזנשטיין לסיפור המלא
הציץ ונפגע: ביקר בבית חב

מרכז חב"די חדש, בעלות של 6 מליון דולר, יוקם באוניברסיטת ייל הפועל בקרב סטודנטים יהודים במקום. מליון דולר לצורך הקמת המרכז החדש תרם בראד ברגר, איש עסקים וכדורסלן לשעבר, שביקר בסעודת שבת שנערכה בבית חב"ד באוניברסיטת ייל, והתרשם מהפעילות המנוהלת במקום על ידי השליח הרב יהושע רוזנשטיין.

"לא ראיתי כזה דבר מעולם. ריגש אותי לראות תלמידים יהודים חילונים המבקשים להתחבר למורשתם. זה באמת משך את לבי". השבוע, הוא הודיע על הענקת תרומה של מליון דולר.

השליח הרב רוזנשטיין, שהקים את בית חב"ד באוניברסיטת ייל לפני 9 שנים, אומר כי התרומה הגדולה שקיבל היא סמל לשאיפה של פילנתרופ המבקש לחזק את החיים היהודיים.

ברגר אומר כי השליח הרב רוזנשטיין הוא אדם תוסס, ידידותי, מקסים, מצחיק, אינטליגנטי, נגיש, וגם, ובעיקר, כנה. הוא אוהב את מה שהוא עושה. אני מכיר הרבה רבנים, והם כולם נהדרים, אבל הרב רוזנשטיין הוא יוצא דופן".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.