מערכת COL | יום כ"ז שבט ה׳תשע״א 01.02.2011

רקטות בנתיבות; השליח: "זכותו של הצדיק מגינה עלינו"

אחרי שבעה ימים של מהומות במצרים, המתיחות מתפשטת גם לרצועה. רקטות גראד נפלו אמש (שני) באזור נתיבות ובאופקים, והיו לרקטות הראשונות ששוגרו מאז תחילת הפגנות הענק נגד משטרו של חוסני מובארק במצרים ● מנהל בית חב"ד בעיר השליח הרב גיל מנור ל-COL: "אין ספק כי זכותו של הצדיק מגינה עלינו מכל פגע. היה פחד אימים, שמענו בום. בהתחלה חשבנו שזה ברקים, היה עשן ופיצוצים. התושבים חוששים כעת מגל של גראדים וקסאמים"  לסיפור המלא
רקטות בנתיבות; השליח:

אחרי שבעה ימים של מהומות במצרים, המתיחות מתפשטת גם לרצועה. רקטות גראד נפלו אמש (שני) באזור נתיבות ובאופקים, והיו לרקטות הראשונות ששוגרו מאז תחילת הפגנות הענק נגד משטרו של חוסני מובארק במצרים.

ארבעה בני אדם לקו בחרדה ליד נתיבות, ונזק נגרם לרכב חונה ולכביש. כמה דקות מאוחר יותר נפל גראד בשטח פתוח באופקים, לא היו נזק או נפגעים במקרה זה.

הרקטה הראשונה, ששוגרה על ידי חמושים פלסטינים משטח הרצועה, התפוצצה סמוך לנתיבות. חבלני משטרה פעלו על מנת להוציא את הנפל מהכביש.

מנהל בית חב"ד בעיר השליח הרב גיל מנור ל-COL: "אין ספק כי זכותו של הצדיק מגינה עלינו מכל פגע. היה פחד אימים, שמענו בום. בהתחלה חשבנו שזה ברקים, היה עשן ופיצוצים. התושבים חוששים כעת מגל של גראדים וקסאמים. העירייה כבר נתנה הנחיות לכל הגורמים הרלוונטים, ומערכת החינוך ערוכה ומוכנה לכל מקרה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.