מערכת COL | יום כ"ו שבט ה׳תשע״א 31.01.2011

מופע שנתי של בית-חיה ביתר: 'כוח פי עשר'

תלמידות "בית חיה" ביתר-עילית כבשו השבוע את בימת אולמי מרכז התרבות הירושלמי "ז'ראר בכר" עם מופע מרהיב מיוחד-במינו לכבוד כ"ב שבט ● 650 המקומות באולם התמלאו עד אפס-מקום ע"י תלמידות בית הספר, אמהות, בוגרות ואורחות שנהנו מערב חסידי מושקע ומהנה  לגלריה 
מופע שנתי של בית-חיה ביתר: 'כוח פי עשר'
תלמידות "בית חיה" ביתר-עילית כבשו השבוע את בימת אולמי מרכז התרבות הירושלמי "ז'ראר בכר" עם מופע מרהיב מיוחד-במינו לכבוד כ"ב שבט.

650 המקומות באולם התמלאו עד אפס-מקום ע"י תלמידות בית הספר, אמהות, בוגרות ואורחות שנהנו מערב חסידי מושקע ומהנה. האירוע נפתח בדברי ברכתה של מנהלת בית הספר, הגב' חנה בלוי שזכתה לשאוב נחת מלוא חופניים מהממלכה החסידית שהתכנסה לערב יוצא-דופן, במועד שכה קשור ומאפיין את "בית חיה".

בדבריה, ציינה המנהלת גם כי "אף שכל אחת מהתלמידות בבית חיה קשורה לרבנית חיה מושקא ומתחנכת בדרכה – יש למעלה מ-30 בנות בבית ספרנו שזכו גם להיקרא בשם 'חיה מושקא' על שמה של הרבנית הצדקנית".

תחת הכותרת "כוח פי עשר" נערכה תכנית אמנותית במהלכה עלו על הבמה כ-200 מתלמידות בית הספר. הבנות העלו בזה אחר זה מערכות מושקעות בהצגה, שיר וזמר. כוחה של התכנית היה בתוכן הרב והייחודי שנשזר ממש בכל רגע.

התכנית שגובשה ע"י השליחה גב' ר. שטיינברג – התמקדה בעשר "ספירות המלכות" (חב"ד, חג"ת, נהי"מ) וכיצד תורגמה כל 'ספירה' לכוח-חסידי מניע, במסכת חייה של הרבנית הצדקנית מרת חיה מושקא ע"ה.

בשלב ה"חכמה", למשל, הציגו התלמידות את תבונתה של הרבנית בזמן שאסרו את אביה הרבי הריי"צ; בשלב ה"חסד" – הציגו את הצלת המשפחה שסולקה מהבית עקב חוסר יכולת לשלם לבעל הדירה, וכך כל 'ספירה' הומחשה במוחש תוך שילוב קטעי-וידאו, הצגות, שירים וריקודים של התלמידות - בתזמון מקצועי ובעוצמה רבה שחיברו את כל הקהל לדמותה, לאישיותה ולדרכה המיוחדת של הרבנית.

בתכנית האמנותית השתתפו תלמידות מכיתות ד' עד ח' כאשר בקטעים המוסרטים הופיעו גם תלמידות מכיתות א' עד ג' כך שכל בית הספר היה שותף פעיל בתכנית, עליה עמלו בשבועות האחרונים בהכוונתה ובניהולה המקצועי של המורה הניה טייכטל, בניהולה של המורה חנה ניימרק ובסיועה של המורה לובה קרישבסקי וכל צוות המורות שסייעו ותרמו זמן, מרץ וכוחות להצלחת התכנית. את המופע הנחתה בכישרון רב המורה שלומית גולן.

הערב היה סוחף ומהנה, התוכנית קצרה שבחים מפי כל המשתתפות שהביעו תודה על ההשקעה ועל הזכות להיות חלק ממשפחה כה חסידית ומיוחדת, משפחת "בית חיה".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.