מערכת COL | יום כ"ה שבט ה׳תשע״א 30.01.2011

גם השנה: ארגון אלף יקיים סקי מיוחד בהרי האלפים

בחופשת החורף השנה, ארגון אלף דאג לשילובם של ילדים רבים מרחבי אירופה במחנות חורף יהודיים חינוכיים שהתקיימו באנגליה, בהם הילדים נהנו מתוכנית חינוכית מיוחדת וזכו לחוויה מרוממת שאלמלא הארגון יכלו רק לחלום עליה ● בשבוע הבא תיפתח ב'עונת הסקי' של בתי הספר במדינות אירופה. גם השנה, כבשנה שעברה, ישולבו במחנה סקי ייחודי בהרי האלפים של אוסטריה לצד ילדי שמנת גם ילדי רווחה, גם הם ישהו באווירה יהודית חינוכית חיובית, יעסקו בספורט אתגרי  לסיפור המלא
גם השנה: ארגון אלף יקיים סקי מיוחד בהרי האלפים
בחופשת החורף השנה, ארגון אלף דאג לשילובם של ילדים רבים מרחבי אירופה במחנות חורף יהודיים חינוכיים שהתקיימו באנגליה, בהם הילדים נהנו מתוכנית חינוכית מיוחדת וזכו לחוויה מרוממת שאלמלא הארגון יכלו רק לחלום עליה.

בשבוע הבא תיפתח ב'עונת הסקי' של בתי הספר במדינות אירופה, ותלמידים רבים תושבי המדינות הללו מצפים לה בקוצר רוח. גם השנה, כבשנה שעברה, ישולבו במחנה סקי ייחודי בהרי האלפים של אוסטריה לצד ילדי שמנת גם ילדי רווחה, גם הם ישהו באווירה יהודית חינוכית חיובית, יעסקו בספורט אתגרי, וייהנו מאווירה קסומה ומפלאי הבריאה.

הילדים ישולבו במחנה הסקי המיוחד במינו הפועל מידי שנה בהרי האלפים האוסטריים ביוזמתו ובניהולו של הרב דב גרוזמן מנהל בית ספר לאודר חב"ד בוינה, מחנה מיוחד במינו המשלב בהצלחה רבה פעילות סקי אתגרית עם סדר יום יהודי והקניית ערכי היהדות.

המסגרת שתפת בשבוע הבא תימשך כשבוע ימים וכל רגע ינוצל לפעילות חינוכית וחווייתית לגוף ולנפש, תוך ניתוב האנרגיות של הילדים לפעילות חיובית, בנוף ציורי ובאווירה קסומה. במחנה ישתתפו עשרות בני נוער מרחבי אירופה והשנה כבשנה שעברה, כאמור, ישתלבו בו ילדים ובני נוער משכבות סוציו-אקונומיות נמוכות וילדים ממשפחות מצוקה שארגון 'אלף' מגיש להם סיוע מגוון כל ימות השנה.

"השאיפה שלנו היא להביא את הילדים הללו, בסופו של דבר, למצב בו ישתלבו בחברה הרגילה ואנחנו מלאי תקווה שהשהות במחנה הסקי באוסטריה עם ילדים משכבות גבוהות יהווה תרומה משמעותית בדרך להגשמת השאיפה הזו", אומר יו"ר ארגון 'אלף' הרב לוי קנלסקי. "ואנחנו מצידנו" מוסיף הרב דב גרוזמן מוינה, מנהל המחנה, "משוכנעים שהילדים מהמעמד הכלכלי הגבוה ירוויחו לא פחות מהשילוב שבזכותו יטמיעו בעצמם במהלך המחנה ערכים של מידות טובות, נתינה ועזרה לזולת".

כאמור, מדובר בפרויקט משותף של בית הספר לאודר חב"ד בוינה בהנהלת הרב דב גרוזמן, ושל ארגון הרווחה האירופאי 'אלף' והוא יוצא לפועל בחסות קרן TAG וקרן DORSET.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.