מערכת COL | יום כ"ה שבט ה׳תשע״א 30.01.2011

לראשונה באנגלית: "מדריך לטהרת המשפחה"

יצא לאור המהדורה השני'ה של "מדריך לטהרת המשפחה" מאת הרב ישראל יוסף הכהן הנדל, רב קהילת חב"ד מגדל העמק ומשלוחי הרבי לארה"ק, בעריכת רעייתו הרבנית טובי הנדל ● הספר יצא עכשיו גם - לראשונה - בשפה האנגלית  לסיפור המלא
לראשונה באנגלית:

יצא לאור המהדורה השני'ה של "מדריך לטהרת המשפחה" מאת הרב ישראל יוסף הכהן הנדל, רב קהילת חב"ד מגדל העמק ומשלוחי הרבי לארה"ק, בעריכת רעייתו הרבנית טובי הנדל.

הספר יצא עכשיו גם - לראשונה - בשפה האנגלית.

"לשון ברורה ודרך קצרה" – זוהי תמצית ייחודיות הספר. הוא ערוך בשפה ברורה כך שכל אחת יכולה להבין בקלות את הלכות טהרת המשפחה בצורה מדוייקת ומפורטת, ללא צורך להעמיק ולהיכנס לנושאים השייכים למורי הוראה. הספר מסודר בצורה הגיונית עם כותרות מתאימות ומכיל מפתח עניינים מפורט. בספר גם דוגמאות ועצות מעשיות רבות ליישום ההלכה בחיי היום יום. בעריכה הושקע מאמץ רב לבאר את המושגים ההלכתיים שאינם מוכרים. יש בו גם הסברים מתי יש לשאול שאלת רב ומהו המידע החשוב בהצגת השאלה. בנספחים שבסוף כל פרק מופיעים מקורות, טעמים וסיפורים מן המקורות, הקשורים לתוכן הפרק. בסוף הספר מובאים נספחים נוספים נחוצים: ביאור בנושא מקוה חב"ד ויתרונותיו וכן אגרות קודש ושיחות קודש מאת הרבי בנושא טהרת המשפחה, מקוה, לידה, תכנון משפחה, וכו'. הספר מתאים לשיעורי נשים, להדרכת כלות ולכל זוג נשוי.

ניתן להשיג ספר זה בארץ - בקה"ת בכפר חב"ד, וכן בהיכל מנחם בירושלים; בארה"ב - במשרד של "מבצע טהרת המשפחה", 312 רחוב קינגסטון בקראון הייטס.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.