מערכת COL | יום כ"ה שבט ה׳תשע״א 30.01.2011

הופעת בכורה ל'תערוכת השליחות' בכינוס השלוחות ● גלריה

למעלה משלושים ארגונים ותוכניות מהמצליחים ביותר בקרב שלוחי חב"ד, חברו ביום שישי האחרון לתערוכת בכורה שנערכה באולם האירועים של 'אוהלי תורה' כחלק מתוכנית כינוס השלוחים העולמי ● קרוב ל-200 שלוחות הציגו ושירתו את מאות השלוחות, כשהם מסבירות, מדגימות ומפרטות על פעילותם של אותם ארגונים שהפכו במרוץ השנים לחלק חשוב בחייהים של שלוחים רבים  לדיווח ולתמונות 
הופעת בכורה ל'תערוכת השליחות' בכינוס השלוחות ● גלריה
צילום: Ettie Klein

למעלה משלושים ארגונים ותוכניות מהמצליחים ביותר בקרב שלוחי חב"ד, חברו ביום שישי האחרון לתערוכת בכורה שנערכה באולם האירועים של 'אוהלי תורה' כחלק מתוכנית כינוס השלוחים העולמי.

קרוב ל-200 שלוחות הציגו ושירתו את מאות השלוחות, כשהם מסבירות, מדגימות ומפרטות על פעילותם של אותם ארגונים שהפכו במרוץ השנים לחלק חשוב בחייהים של שלוחים רבים.

"העובדה שהשלוחות פרושות בכל רחבי העולם, גורמת לתערוכה למלאת חלל חיוני", אומר הדסה גאסיאנסקי רכזת התערוכה. "זה מספק לשלוחות הזדמנות לצבור ידע משלוחות אחרות שצברו הצלחה בתחומים הללו".

אחת מאותם שלוחות בתערוכה הייתה הגב' גרוניא אומינר, שלוחה בצ'סטנוט היל, בוסטון, שהייתה אחראית על דוכן קעמפ הקיץ בתערוכה, זאת בשל העובדה שמידי שנה למעלה מ-250 ילדים נוטלים חלק בקעמפ אותו היא מארגנת.

"התערוכה נותנת לנו הזדמנות לחלוק ידע וניסיון עם שלוחות אחרות בתוכניות שכבר נוסו ונבדקו", אומרת אונימר.

בעוד במהלך השנה ישנה אפשרות לשתף ואף לקרוא על ניסיונות של אחרים בפורום של שלוחות.קום ובית מדרש לשלוחות, הרי שהתערוכה הינו רעיון חדשני שנועד בכדי למנף את הקשר הזה.

"זוהי הזדמנות גדולה עבור השלוחות לחבור יחדיו תחת קורת גג אחת ולשתף את המומחיות שלהם בתוכניות שונות. זה לוקח את הרעיון של "איש את רעהו יעזורו" לרמה אחרת", אומר הרב משה קוטלרסקי, יו"ר הכינוס ששיבח לא מעט פעמים את המיזם. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.