מערכת COL | יום כ"ג שבט ה׳תשע״א 28.01.2011

השלוחות התאחדו באוהל הק' ● גלריית תמונות

שעות ספורות לאחר שסופת השלגים השלישית לעונה זו היכתה את ניו יורק, לקראת השעה 9 בבוקר מאות שלוחות עשו את דרכם אל שדרת איסטערן פארקווי, שם חנו האוטובוסים שלקחו אותם אל האוהל הקדוש בבית העלמין מונטיפיורי שבשכונת קווינס ● למרות שהמקום היה עמוס לעייפה בשלג לצד קור מקפיא, את החמימות והאווירה היחודית היה ניתן להרגיש היטב  לסיפור המלא 
השלוחות התאחדו באוהל הק' ● גלריית תמונות
צילום: Ettie Klein

שעות ספורות לאחר שסופת השלגים השלישית לעונה זו היכתה את ניו יורק, לקראת השעה 9 בבוקר מאות שלוחות עשו את דרכם אל שדרת איסטערן פארקווי, שם חנו האוטובוסים שלקחו אותם אל האוהל הקדוש בבית העלמין מונטיפיורי שבשכונת קווינס.

כבכל שנה, לכבוד יום הייארצייט של הרבנית חנה וכחלק מתוכנית הכינוס, ניתנת הזדמנות לשלוחות לבקר באוהל הקדוש ולהתפלל עבור בני משפחתם, הקהילה וצרכיהם האישים, כאשר במהלך הביקור במקום נקרא אף הפ"נ המרכזי עליו חתומות כל השלוחות. את הפ"נ השנה קראה השלוחה הרבנית בת שבע שמטוב מפילדלפיה.

למרות שהמקום היה עמוס לעייפה בשלג לצד קור מקפיא, את החמימות והאווירה היחודית היה ניתן להרגיש היטב. זרם השלוחות לא פסק מלהגיע גם שעות רבות לאחר מכן, כאשר שלוחות נוספות הגיעו היישר משדה התעופה לאחר שטיסותיהם איחרו בשל הסופה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.