מערכת COL | יום כ"ב שבט ה׳תשע״א 27.01.2011

שלושים לשליח הבלתי נשכח: אזכרה לרב דונין ע"ה

קהל גדול ומגוון התאסף אמול בערב בבית הכנסת במושב מיטב בחבל התענכים על מי מגידו, להעלות על נס את מסכת חייו של השליח הבלתי נשכח, הרב אברהם דונין, ע"ה. רבנים, משפיעים, שלוחים, אנשי חינוך, אנ"ש, מקורבים, תלמידים ומושבניקים ישבו באחדות ואהבה, שסימלו את חייו של ר' אברהם האוהב ואהוב  לדיווח ולתמונות 
שלושים לשליח הבלתי נשכח: אזכרה לרב דונין ע
קהל גדול ומגוון התאסף אמול בערב בבית הכנסת במושב מיטב בחבל התענכים על מי מגידו, להעלות על נס את מסכת חייו של השליח הבלתי נשכח, הרב אברהם דונין, ע"ה. רבנים, משפיעים, שלוחים, אנשי חינוך, אנ"ש, מקורבים, תלמידים ומושבניקים ישבו באחדות ואהבה, שסימלו את חייו של ר' אברהם האוהב ואהוב.

סיפורים רבים סופרו על ר' אברהם, דוגמא חיה של שליח מסור לכל ענייני הרבי בכל לבבו, נפשו ומאודו. רב הנסתר על הגלוי, כי ר' אברהם היה ממוקד בעשיה ולא בפירסום עצמי.

התושבים, שאירגנו את ערב ההתעוררות, פתחו בתפילה נוסח עדת כורדיסטאן, וקיימו את כל מנהגי האזכרה על פי מנהגם, בהזכירם שר' אברהם השתתף עמהם בכל אירועי המושב בשמחה ולהיפך, והיה כבן משפחה ממש אצל כל אחת מהמשפחות במושב הקטן.

בין הנואמים היו הרב יהושע הרצל רבה של נצרת, הרב אליהו לנדא מראשי ישיבת תות"ל בכפר חב"ד, הרב שניאור גורי רב מושב אביטל, הרב מנחם מענדל דונין שליח במגדל העמק, הרב זכאי ברזאני רב מושב מיטר, ד"ר פטריק סורקין מנהל מחלקת טיפול נמרץ והרב נפתלי ליפסקר מנהל אגף הסניפים בצא"ח.

שלושת חתניו של הרב דונין, הרב ישראל הרשקוביץ - השליח הראשי ורב קהילת חב"ד באופקים, הרב משה-זאב פיזם השליח הראשי בשדרות והרב ישראל ליפש שליח בנתיבות, הבטיחו לתושבים כי השליחות במקום לא תפסק.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.