מערכת COL | יום כ"א שבט ה׳תשע״א 26.01.2011

אלף נשים הצדיעו לאור חיה, מרדכי בן דוד הופיע ● גלריה

אלף נשים הצדיעו אמש בבנייני האומה בירושלים באירוע השנתי לארגון אור חיה שחוגג בימים אלו 21 שנות פעילות ועשייה ללא הפסקה באירוע מיוחד שנערך לרגל כ"ב שבט ● ענק הזמר החסידי העולמי מרדכי בן דוד שהיגיע במיוחד לישראל לרגל האירוע שיתף את הקהל בסיפורים מרגשים בשילוב מיטב השירים מכל הזמנים  לדיווח ולתמונות  
אלף נשים הצדיעו לאור חיה, מרדכי בן דוד הופיע ● גלריה
צילום: מנדי הכטמן
אלף נשים הצדיעו אמש בבנייני האומה בירושלים באירוע השנתי לארגון אור חיה שחוגג בימים אלו 21 שנות פעילות ועשייה ללא הפסקה באירוע מיוחד שנערך לרגל כ"ב שבט.

מכללת אור חיה מהווה מרכז לימודי ייחודי לנשים וצעירות בלב ירושלים. המרכז משלב בתוכו לימודי קודש במגוון נושאי יהדות וחסידות בחמש שפות, ומשלב בתוכו תוכניות מגוונות המתאימות לקשת רחבה של הציבור הנשי, תוכנית "אופק חסידי" לנערות וכמובן את מרכז ההשתלמויות הענק למורות.

סגן מזכיר בי"ד רבני חב"ד הרב מנחם מנדל גולוכובסקי סיפר על הקשר של הרבי והרבנית ועל חשיבות המשך הנהגתה של הרבנית אצל כל אחת מנשי ובנות ישראל.

המנחה בכנס היתה הגב' רבקה זקלס השליחה בבריאנסק רוסיה שהנחתה בטוב טעם.

יו"ר ארגון אור חיה גב' דניאלה גולן בירכה את המשתתפות ובמיוחד את גב' שרה דוידוביץ וצוות אור חיה לנוכח המחזה המדהים לראות אלף נשים שהגיעו מכל רחבי הארץ לאירוע השנתי להוקיר את הארגון ושיתפה את הקהל במשותף בין ח"י בנות שנראו על המסכים "כולן כלות שהשתדכו בחודש האחרון באור חיה"  בית שבונה בתים,  זה לא גימיק... זו מציאות!

ענק הזמר החסידי העולמי מרדכי בן דוד שהיגיע במיוחד לישראל לרגל האירוע שיתף את הקהל בסיפורים מרגשים בשילוב מיטב השירים מכל הזמנים כשהוא מסיים בשיר המיתולוגי משיח משיח משיח.
 
הפקה: מיכאל כפלין הפקות
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.