מערכת COL | יום י"ט תמוז ה׳תשס״ד 08.07.2004

מאות בימי העיון של נשי חב"ד בנושאי הבית היהודי

כ-400 נשים מכל רחבי הארץ, השתתפו בימי העיון השנתיים בנושאי הבית היהודי וטהרת המשפחה מטעם המכון להכשרת מדריכות כלות שעל-ידי ארגון נשי חב"ד בארץ הקודש שהסתיימו הערב, במלון 'ניר עציון' שליד חיפה. המארגנות והמשתתפות מדווחות על הצלחה מרשימה. הגב' שרה זילברשטרום יו"ר ארגון נשי ובנות חב"ד, מסרה כי מספר שבועות לפני קיום ימי העיון כבר לא נותרו מקומות במלון.
מאות בימי העיון של נשי חב
חלק מהנשים בימי העיון
המשתתפות צפו בסרטון הדגמה של קבוצת הנחיה להעשרת נישואין, והשתתפו בהרצאות אודות ההתיחסות לילד החריג במשפחה ובקהילה, הלכות טהרת המשפחה, יחסי גומלין בין זוגיות להורות, השלכות של התקשורת הבין זוגית על התפתחות הילדים וחינוכם, שביל הזהב ביחסים עם בנות מתבגרות, התמודדויות בחינוך בנים במשפחה חסידית מנקודת מבטו של משפיע, פיתוח ערוצי הרגש בנישואים – הרצאה מקצועית לשליחות ולנשים המתעניינות בקורס הנחיה להעשרת חיי נישואין, השראת השכינה בבית – כיצד, המבט החסידי על חלקה המרכזי של האישה בבניית הבית, השלום בכלל והשלום בבית – הנסיון האחרון של תקופת ערב הגאולה, עמוד התווך של הבית היהודי , מצוות הנשים – מנוף לצמיחה אישית ולהעשרת הנישואין, כל אחת יכולה! דרכים שונות "להסתער על הגדר" של משימות הבית והמשפחה – בחן ובהומור.

בימי העיון נשאו דברים: הרב יוסף העכט, רב העיר אילת וחבר בי"ד רבני חב"ד, והרבניות טויבא הענדל, רחל הלפרין, דבורה זילברשטרום, רבקה שילדקרויט, רחל בולטון, אסתר פיקרסקי, רסיא יורקוביץ, שולמית ירוסלבסקי, רינה גרשוביץ, רלה גורליק, דובה רסקין, ברוריה אשכנזי, יפה קדוש.

בנוסף לכך, התקיימה הרצאה בנושא "היבטים רפואיים והלכתיים הקשורים להריון ולידה, עם ד"ר סבין זגורי, והתקיים מופע אומנותי בנושא: "אין לך כלי מחזיק ברכה אלא השלום" - עם הגב' נעה אריאל. בועדה המארגנת של ימי העיון חברות: הרבנית ברוריה אשכנזי, הרבנית ציפורה לאופר, הגב' חנה אריה, והגב' לאה הלפרן
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
יחי אדוננו
כ' תמוז ה׳תשס״ד
לפלא הכי גדול שבכנס שמנהלת אשתו של הרב זילברשטרום מראשי הדרך הישרה בכל חור ובכל מסמר יש שלט של יחי?
2.
ל-1
כ"ד תמוז ה׳תשס״ד
יש שם עוד הרבה מישיחיסטיות אחרות
3.
רק חמורים מחפשים .....
ד' אב ה׳תשס״ד
אהההה זה מופנה ל-1 אין לך על מה לחשוב ממש ......
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.