מערכת COL | יום י"ט שבט ה׳תשע״א 24.01.2011

חודש אחרי התקיפה בכרמיאל: שני ערבים נעצרו

שני תושבים ערבים, נעצרו בחשד שהתגרו מילולית ותקפו פיזית שני אנשי חב"ד, תושבי צפת, שהגיעו למרכז מיי-סנטר באזור התעשייה בכרמיאל כדי להניח תפילין ליהודים במקום ● להערכת סגן מפקד תחנת המשטרה בכרמיאל, רפ"ק שלומי כהן־נאה, נראה שיוגש נגדם כתב אישום ● הבחורים החב"דיים טענו, כי הערבים  קיללו אותם, ביצעו תנועות מגונות ושמעו מוזיקה בקול רם. החשודים טוענים, כי השניים התגרו בהם מילולית  לסיפור המלא
חודש אחרי התקיפה בכרמיאל: שני ערבים נעצרו
באדיבות המקומון "זהר הצפון"
שני תושבים ערבים, נעצרו בחשד שהתגרו מילולית ותקפו פיזית שני אנשי חב"ד, תושבי צפת, שהגיעו למרכז מיי-סנטר באזור התעשייה בכרמיאל כדי להניח תפילין ליהודים במקום, כך מדווח אתר ynet.

כזכור, כפי שנחשף ב-COL, ביום שישי לפני כחודש‮, הותקפו בחורים חב"דיים, מישיבת חב"ד מצפת, שפעלו ב"מבצע תפילין" במרכז מיי סנטר באזור התעשייה בכרמיאל.

משטרת כרמיאל ‬גנזה את התיק מחוסר ראיות וזאת מחוסר ראיות מספקות‮.

לפני שבועיים, חשף המקומון "זהר הצפון" צילומים בלעדיים של התקרית‮, ‬כפי שתועדו באחת ממצלמות האבטחה במתחם‮.

בעקבות צילומי מצלמות האבטחה, אותרו החשודים: בגיר, המשרת בהתנדבות בשירות הביטחון, וקטין, שניהם ללא עבר פלילי. השניים נעצרו, ולהערכת סגן מפקד תחנת המשטרה בכרמיאל, רפ"ק שלומי כהן־נאה, נראה שיוגש נגדם כתב אישום.

לדברי רפ"ק כהן-נאה, התקיפה לא היתה סתמית, כפי שזה נראה בתחילה, אלא קדם לה סוג של התגרות. להערכתו, מספר שעות קודם לכן נסעו החשודים במכוניתם בסמוך לדוכן חב"ד, ואז החל דין ודברים בין המעורבים. גרסותיהם של החב"דניקים ושל תושבי נחף מנוגדות.

אנשי חב"ד טענו, כי בני המיעוטים קיללו אותם, ביצעו תנועות מגונות ושמעו מוזיקה בקול רם. החשודים טוענים, כי השניים התגרו בהם מילולית.

רפ"ק כהן-נאה: "הם כמו ילדים, שמאשימים אחד את השני ואומרים 'אלה התחילו' ו'הם התחילו'. אנחנו לא בדיוק יודעים מה האמת. מה שברור, היתה שם תקיפה של שני החב"דניקים. הסיכסוך, חמור ככל שיהיה, עדיין לא מצדיק תקיפה כזו של אנשים בפרהסיה".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.