מערכת COL | יום י"ח שבט ה׳תשע״א 23.01.2011

אילת: הפתיעו את הרב הכט ליום הולדתו ה-60 ● גלריה

ראש עיריית אילת, מ"מ וסגניו, חברי מועצת העיר, יו"ר המועצה הדתית ועובדיה, אנשי משטרת ישראל, תעשיינים נכבדים ואישי ציבור, אנשי קהילת חב"ד ורבים מתושבי אילת הפתיעו באירוע רב רושם את רבה הראשי של העיר וקהילת חב"ד באילת הרב יוסף הכט לרגל יום הולדתו השישים  לדיווח ולתמונות  
אילת: הפתיעו את הרב הכט ליום הולדתו ה-60 ● גלריה

לשמור סוד בצורה חשאית שלא יודלף החוצה לא מינו ולא מקצתו זו משימה לא קלה. בוודאי כאשר לסוד שותפים מאות אנשים. לרוב אכן נכשלים. אבל, בשבוע שעבר זה הצליח.

ראש עיריית אילת, מ"מ וסגניו, חברי מועצת העיר, יו"ר המועצה הדתית ועובדיה, אנשי משטרת ישראל, תעשיינים נכבדים ואישי ציבור, אנשי קהילת חב"ד ורבים מתושבי אילת הפתיעו באירוע רב רושם את רבה הראשי של העיר וקהילת חב"ד באילת הרב יוסף הכט לרגל יום הולדתו השישים.

על פי תכנית שנרקמה היטב הצליחו להביא את הרב לאולמי חצר המלך שלמה ולתדהמתו הרבה קיבלו את פניו בתשואות ידידיו הרבים שבאו והתכנסו לרגל יום הולדתו לכבד ולהוקיר את פועלו הגדול זה למעלה משלוש עשורים בהנהגתה הרוחנית של אילת והמחוז.

לאחר ההלם וההתרגשות הראשונית התיישב הקהל הגדול, סביב שולחנות ערוכים, לתכנית גדושה ומרגשת. 'טוב מראה עיניים' והקהל צופה תחילה בסרט וידיאו מרגש שהופק במיוחד לאירוע אודות הרב הכט החל מימי שבתו בשבת תחכמוני אצל הרבי ועד לימינו אלה.

בתום ההקרנה נוטל את שרביט ההנחיה מנהל בית חב"ד באילת הרב מנדי קליין ומזמין בזה אחר זה אישי ציבור וידידים לומר דברי ברכה: עמיתו של הרב הכט רב העיר הרב משה הדאיה בירך בחום וסיפר על עבודתם המשותפת כרבני העיר. ראש העיר מר מאיר יצחק הלוי סיפר בתחילת דבריו על ישיבת מועצת העיר שהסתיימה מוקדם מהצפוי לאחר שחבריה האיצו בו במהלכה "תכף מתחילה מסיבת ההפתעה של הרב" והוא כמובן מיהר לסיים.. בהמשך דבריו שיבח ראש העיר את פועלו הגדול של הרב הכט וציין את תרומתו הרבה לאילת ולתושביה "והכל מתוך הקרבה ומסירות עד אין קץ".

מר גדי כץ, שכיהן כראש העיר עת התמנה הרב הכט לתפקידו, העלה זכרונות מ 'הרב הצעיר' והעיד על מינופה של יהדות אילת מעלה בעקבות בואו של הרב הכט לעיר, וראש העיר לשעבר מר רפי הוכמן סיפר על ההתרגשות שאפפה אותו כשבא לתת לרבי את תכניות הבניה של בית חב"ד באילת. מפקד משטרת מרחב אילת מר משה כהן סיפר על הקשר הכמעט יום יומי שיש לו עם הרב הכט ועל עצותיו המחכימות שמועילות לו מאוד בתפקידו כמפקד המרחב, ועו"ד משה שיפמן העלה על נס את את הצלחתו מעוררת ההשתאות של הרבי לעורר בקרב שלוחיו את הצורך בביטול מציאותם כהגדרתו בשביל ה', תורת ישראל ועם ישראל.

בשיאו של הערב הודה חתן השמחה מקרב לב לכל המפתיעים.. ונשא דברים על משמעות יום הולדת בחיי האדם. הרב הכט סיפר בארוכה על שליחותו בעיר אילת ועל התייחסותו המיוחדת של הרבי לשליחות זו.

בסיום החלק הרשמי של האירוע התיישב הקהל להתוועדות חסידית שנמשכה עד השעות הקטנות של הלילה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.