מערכת COL | יום כ"א תמוז ה׳תשס״ג 21.07.2003

"בנין המועצה בידינו!"

עובדי המועצה האיזורית עמק לוד שפשפו היום אחה"צ את עיניהם בתדהמה: כאשר דגל צהוב מתנוסס על הגג. כעבור שעה קלה עלה לגג אחד מעובדי המועצה והוריד את הדגל. תושבים בכפר חב"ד הביעו זעם רב על הפרובוקציה של כמה אנשים שוליים שעוסקים ללא הרף ביצירת מחלוקות וחילול השם.
לכתבה זו התפרסמו 61 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
61 תגובות
1.
מדוע חשוב פרסום הדבר
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
הרי כך או אחרת ישארו כל אנשי המחנות בעמדותיהם ובדעתם. מה שכן חשוב לשקול, האם פרסום זה באתרכם יתרום לרגיעה ואחדות או שמא רק ילבה את אש המחלוקת הגורמת היפך הטוב במחננו ומכה במחנה עד כדי מצבים נוראיים.

נקודה למחשבה.
2.
מה ז"א חילול השם????
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
האם גם לשלטים שצא"ח עשו (היכונו לביאת המשיח)בעבר היפה שלהם אמרו חילול ה'
זה דבר מאד חיובי וחבל להיות כ"כ נגד שאפי' כבר לא שמים לב שזה נגדנו -קצת לחשוב לפני שמגיבים הפוך מי זה
יחי המלך המשיח

תודה רבה!
3.
חסידים אומרים
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
זיין מעג מען און זאגן טאר מען ניט?

בתרגום ללה"ק:

להיות מותר ולהגיד זאת אסור?

פרסום הדבר חשוב כדי שאנשים יתחילו לפקוח עיניים ויבינו לאן השגעון הזה יביא אותנו.
4.
חיזוק לתגובה 1
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
יישר כח על הדברים החשובים.
מסכימה עם כל מילה וצריך לחשוב על הדברים תמיד רגע אחד לפני...
5.
האם דגל ישראל עדיף
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
כל שילוט ובמקרה הזה דגל משיח שמוסיף ומזרז את הציפיה לגאולה שאותה אנו כל כך צריכים עכשיו הוא דבר טוב ומועיל.

נקווה שעוד מועצות אזוריות ועיריות ברחבי הארץ, יאמצו את היוזמה הברוכה.
7.
הדברים המובאים כדהלן. מתוך אתר המזדהה עם...
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
בקשר עם האסונות הקשים הפוקדים את אנ"ש בשבועות האחרונים באופן מבהיל ונורא, וידועים דברי חז"ל שצריך לפשפש במעשינו "ידאגו כל החבורה כולה". ובמיוחד שנמצאים בימי "בין המצרים", וכידוע שעל ידי אהבת ישראל וביטול שנאת חינם מבטלים את סיבת הגלות, אנו מביאים לקט קצר מאגרות קודש של הרבי על הסכנה הנוראה שבענייני מחלוקת ופירוד הלבבות בפרט באה"ק ובפרט בישובים השייכים לנשיא הדור.

"המאורע בלתי טהור בהרמת יד"

בקשר עם המאורע בלתי טהור בהרמת יד וכו'... מוכרחני לכתוב בשורות הבאות לקמן הבהלת הענין, והן: לנבון נקל אשר במשך כל שנות קיום הכפר, שמרו והגינו עליו באופן שלמעלה מדרך הטבע, ת"ל. שבודאי זהו בהתעוררות ר"ר של רבותינו נשיאינו וביחוד כ"ק מו"ח אדמו"ר מייסד הכפר ומנהלו, עד שמיום הוסד הכפר בשנת תש"ח הנה, ת"ל,

"לא נפקד - מכל תושבי הכפר איש"

לא נפקד - מכל תושבי הכפר איש. ומובן הנס גלוי שבזה. וכיון שהתעוררות רחמים שלמעלה צריך להתאים לה כלי מתאים, וכלי מחזיק ברכתו של הקב"ה ה"ה השלום ובפרט כשהמדובר הוא בהתעוררות ר"ר של נשיאי חב"ד אשר מסרו נפשם על הענין דאהבת ישראל, וכמ"ש זה איזה פעמים, פשוט שעל כל תושבי הכפר להזהר ביותר וביותר בעניני השלום וקירוב הלבבות...

(ו' תשרי תשח"י)

"הרי גם הרים יד עלי"

"הגיעתני שמועה מוזרה אשר מי שהוא הרים יד עליך.. ובודאי לא נפל רוחך עליך, כי בפנימיות הענין הרי לא עליך הרים יד (שגם אז הרי מלתו אמורה בדברי רז"ל ע"ד מהותו של המרים יד על בן ישראל), כי בנדון דידן הרי גם הרים יד עלי.."

(אג"ק ו' תל)

"ומרקד בנינו להחריב כל חלקה טובה"

... מ"ש אודות החיכוכים שבהנהלת... הנה מובן עד כמה שמצערת אותי הידיעה, כי אמר אמרתי שעכ"פ בין הצעירים, שדי' ומספיקה עבודה לכולם, וכמו שנאמר במלאכת המשכן די והותר, הנה לא יהי' להם זמן להתעסק בקליפת מדין, וכמבואר בארוכה בדרוש החלצו בלקו"ת, ובדרושי החלצו שלאחר זה ועד נשיא דורנו כ"ק מו"ח אדמו"ר בקונטרס החלצו רנ"ט בהוספה. וכנראה שעדיין לא זכינו לכך, ומרקד בינינו להחריב כל חלקה טובה. (ט"ו סיון תשט"ו)

"לא השתכרו מאומה ואדרבה..."

ועאכו"כ שאין מקום כלל וכלל לעורר מחלוקת בנדון זה, ומי יאמר לבטל כל הגורל ובמילא לגרום למחלוקת ח"ו שסופה שנאת חנם כו' ואם בחוץ לארץ צריך להשמר מכל זה הרי עאכו"כ בארץ אשר עיני ה"א בה מראשית שנה עד אחרית שנה ואשר נסע לשם לא ע"י ההכרח אלא בבחירה חפשית היינו שמרצונו הטוב לקח על עצמו האחריות לדור בפלטין של מלך שאפילו בהתבוננות קלה נקל לדעת שצריך להדר בכל הענינים, וכמדומה שכבר נוכחו לדעת במשך השנים שנמצאים באה"ק ת"ו שפירוד הלבבות החטיפה מאחד לרעהו כו' - החוטפים לא השתכרו מאומה ואדרבה.

(כ' תמוז תשי"ד)

"ע"ד - המבואר בתניא סוף פרק כ"ד, כמשל האוחז"

"ועאכו"כ מי שמנצל התפקיד רק לענינים של מחלוקת ופירוד הלבבות, הוא ע"ד - המבואר בתניא סוף פרק כ"ד, כמשל האוחז וכו' הרי כו' יעוין שם.
וכל התירוצים ע"ד לאו אנא כתבי' אלא יהודא חייטא כתבי'. הרי ידוע פתגם כ"ק אדמו"ר מוהר"ש נ"ע אז הקב"ה נארט מען ניט און לייטען נארט מען אויך ניט, ואפשר רק לרמות את עצמו..."

(כ"ה חשון תשט"ו)

"יש להזהר מעניני מחלוקת"

והנה בכגון דא יש להזהר מעניני מחלוקת, כי ברובא דרובא על ידי מחלוקת ופירוד הדיעות מתמעטים הלומדים וגם העוסקים בצרכי צבור דביהכ"נ וכיון שעורכי הקידוש קדמו ומספרם מרובה יותר, החשש דמחלוקת מתגדל עי"ז ולכן לדעתי אם בטוב ובדרכי נועם יתדברו ביניהם אודות מקום הלימוד ומקום הקידוש מה טוב, ואם יש חשש למחלוקת, אזי הקביעות החדשה תקבע לה מקום חדש מיוחד מבלי להכנס למחלוקת.

(ט' שבט תשי"ז)

"ולמה זה יכריחוני לצער אנשים מבני ישראל "

ולמה זה יכריחוני לצער אנשים מבני ישראל ואפילו את נפש הבהמית שלהם. וכיון שנגע בזה במכתבו - הנה אף ששיטתו, כמו שכותב, לא להתערב בענין מחלוקת נכונה היא במאד, אבל מבלי להכנס במחלוקת בזה - יאחז בכל האמצעים שיתקרבו הלבבות בהקדם היותר אפשרי, וימצאו עצה ווי ארויסצוקריכן פון בלאטע מבלי שאוכרח גם אני להכנס שמה.

(ט"ו סיון תשט"ו)

"איסור גמור מהתורה לחפש חסרונות"

במענה למכתבו... תקותי חזקה שבורח הוא וחבריו שי' מכל ענין של מחלוקת ח"ו ולדבר לשון הרע על מי שהוא, ומשפיע גם על אחרים שלא יכנסו לכל ענין של מחלוקת, וכל אחד ואחד יעסוק בלימוד תורה וקיום המצות ככל המוטל עליו וישתדל להוסיף בזה.

ואם נצטוינו אזהרה חמורה, ואהבת לרעך כמוך, על אחת כמה וכמה שאיסור גמור מן התורה, לחפש חסרונות על בן ישראל חבירו, ואם בא מי שהוא ופותח עוד מקום ללמד בני ישראל תורה, פסק דין הוא בשולחן ערוך (יורה דעה סימן רמ"ה סעיף כ"ב) אשר אין יכולים למחות בידו ואדרבה על זה נאמר, ה' חפץ למען צדקו יגדיל תורה ויאדיר, ולפלא שכנראה אינו שם לבו לפסק דין זה של תורתנו הק' תורת חיים, ואדרבה מלשון הכתוב הרי מוכח שצריך לסייע ביד העושה זה.

(א' מ"ח תשכ"ב)
8.
2 - אתה השתגעת?
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
מה אתה משווה שלטים ששמים ברשות או בתשלום למעשה חוליגני שעולים על בנין ציבורי של המדינה ומחליפים את הדגל?

אתה באמת לא מבין את החילול ה' שבזה?

אני חושב שזה כבר לא ויכוח אלא דרוש טיפול פסיכיאטרי.
9.
הגזמתם
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
מטרתה של הדגל (כפי שאני מבין) - פירסום ענין המשיח.
אפשר להתווקח האם זו הצורה הנכונה של הפרסום הדרוש.
אבל להגיד שזה חילול ה'?
הגזמתם.
10.
צהוב עולה זה מכבי
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
צהוב עולה זה מכבי. המשיחסטים הצהובים אוהד מכבי תל אביב רצו להפגין את ניצחונם
11.
המועצה נגד הארמון וזה עונשם
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
המועצה נגד בניית הארמון אותו הורה הרבי לבנות
לכן באופן סימלי קבעו שלט על המועצה
12.
גמני רוצה להעתיק שיחות
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
אם תרצו עוד תבקשו יפה


ידוע מ”ש הרמב”ם ש”בזמן שתבוא צרה . . ידעו הכל שבגלל מעשיהם כו’’. ולכן, “יפחד וידאג ויפשפש במעשיו”. אבל, ישנם ענינים שככל שמחפשים כו’ לא יכולים למצוא ולא יכולים להבין למה אירעו דברים כאלה...

וכפי שמצינו בפ’ תבוא, שלאחרי שנימנו ריבוי ענינים בלתי-רצויים, מוסיף הכתוב ענין חדש, גרוע יותר - “והפלה ה’ את מכותך”... דבר פלא שאינו מובן בשכל כלל...

-כ”ק מו”ח אדמו”ר אמר פעם לא’ שרצה להסביר את המאורעות של השואה: “מ’דררף דעם אויבערשטן ניטפררענטפערן”. צריכים לידע שזהו ענין שאינו מובן ע”פ שכל, והוא בבחינת “והפלה ה’”... ובמילא אין להצדיק את הקב”ה.

ופשוט, שאין זה בסתירה ח”ו לענין האמונה, ואין זה גורם שום חלישות ח”ו בענין האמונה, ואדרבה: מצד תוקף האמונה בה’, והידיעה הודאית שרק מה’ יצא הדבר - יש לו אל מי לפנות ולבוא בטענות...

ולאלה התמהים איך אפשר להתבטא כן (שאין להצדיק את הקב”ה כו’) - הרי מקור הדברים הוא בדברי הגמרא: “אתא משה אמר הא-ל הגדול הגבור והנורא, אתא ירמי’ ואמר, נכרים מקרקרין בהיכלו אי’ נוראותיו, לא אמר נורא. דניאל אמר, נכרים משתעבדים בבניו אי’ גבורותיו, לא אמר גבור . . היכי עבדי הכי ועקרי תקנתא דתקין משה . . מתוך שיודעין בהקב”ה שאמתי הוא (מסכים על האמת ושונא את השקר) לפיכך לא כיזבו בו”.

כלומר, אף שמשה רבינו אמר “הגבור והנורא”, ואנשי כנסת הגדולה (ש”החזירו עטרה ליושנה”) “אתו ואמרו אדרבה זו היא גבורת גבורותיו . . ואלו הן נוראותיו כו”‘, מכל מקום, כאשר רואים בעיני בשר מאורע שהוא ההיפך ד”הגבור והנורא”, לא היו יכולים לומר “הגבור והנורא”, כיון שזהו היפך ממה שרואים הם, ואינם יכולים לומר דבר שהוא היפך האמת -”מתוך . . שאמתי הוא לפיכך לא כיזבו בו”...

ועל דרך זה בנדון-דידן -שכאשר רואים מאורע שאינו מובן בשכל כלל (גם לאחרי שמפשפשים בהמעשים כו’), צריכים לומר את האמת (ולא לחפש להצדיק את הקב”ה), שאין הדבר מובן בשכל כלל, אלא זהו באופן ד”והפלה ה’”, ובמילא, “שרייט ער”...

ובודאי שהקב”ה בעצמו מצטער על זה,

-ומ”ש בהמשך הכתובים (לאחרי “והפלה ה’ גו”‘) “והי’ כאשר שש ה’ עליכם להיטיב אתכם גו’ כן ישיש ה’ עליכם וגו”‘, הרי הפירוש בזה הוא ש”ישיש את אויביכם עליכם”, כי, שמחתו של הקב”ה אינה אלא “להיטיב אתכם” -

שכן, אף שיודע שכתוצאה מזה נעשה אצל בני ישראל מעמד ומצב ש”לבי ער... להקב”ה לתורה ומצוותי”‘ [תמורת המעמד ומצב ד”אני ישנה, בגלותא”], מכל-מקום, מצטער על כך שהתעוררות זו באה על-ידי ענינים כאלה...

אלא מאי, אם מצטער מזה, למה עשה ה’ ככה, ומי מעכב בעדו?! -הרי ענין זה גופא הוא באופן ד”והפלה ה”‘...

אמנם מצינו בגמרא שרבה בר בר חנה שמע “בת קול שאומרת אוי לי שנשבעתי (”מן הגלות, כדכתיב קראי טובא בנביאים”, ועל זה אומר “אוי לי”, “משום דבכל צרתם לו צר”), ועכשיו שנשבעתי מי מיפר לי”, ועל זה אמרו לו חכמים “הי’ לך לומר לו מופר לך”, היינו, שבכחו של יהודי להפר שבועתו של הקב”ה.

ועל-דרך-זה בנדון-דידן: אף שנאמר בפסוק “והפלה ה’ וגו”‘ בנוגע לענינים דהיפך הטוב, בכחם של בני-ישראל -על-ידי-זה שעבודתם בעניני קדושה היא באופן ד”והפלה”, למעלה מטעם ודעת -להפר ולבטל את ה”והפלה” דהיפך הטוב, באופן שמכאן ולהבא יהיו רק ענינים טובים, “להיטיב אתכם”, בטוב הנראה והנגלה.

ולא עוד, אלא שבטוב הנראה והנגלה גופא יתוסף באופן שלמעלה ממדידה והגבלה, “נחלה בלי מצרים” -כפי שכותב אדמו”ר הצ”צ, מה שהעתיק מכי”ק אדמו”ר הזקן, וז”ל: “שמעתי מפי קדושי עליון על שאומרים ומרגלא בפומא דאינשי שאחר השריפה מתעשרים, יען כי השתלשלות מדות העליונות הקדושות וסדרן כך חסד דין רחמים, ולזאת אחר מדת הדין בשריפה מתעוררת מדת הרחמי’ שהיא גדולה ממדת החסד שבתחלה, כנודע שהיא מדתו של יעקב נחלה בלי מצרים מבריח מן הקצה כו’”, ומסיים הצ”צ “עכ”ל הזהב”.

והרי ענין זה נדפס כבר, וידוע הפתגם,שדבר שבדפוס הוא לדורי דורות,

והעיקר -שיומשך למטה מעשרה טפחים כפשוטו ממש, ובקרוב ממש.



חיזוק “מוסדות תורה” במקומות שאירעו בהם ענין דהיפך החיים ל”ע

. . ובפרט באותם מקומות בהם אירעו ענינים הבלתי רצויים, יש לעסוק בכל המבצעים הנ”ל -מבצע תורה, מבצע תפלין, מבצע מזוזה, מבצע צדקה, מבצע ספרים -עוד ביתר שאת ויתר עז.

שכל המבצעים הרי הם שמירה והצלה, כמדובר (בהתוועדויות הקודמות) באריכות, ובפרט מבצע תורה, שלתורה ישנה הרי מעלה מיוחדת, וכמבואר באריכות בתניא (פכ”ג) שמצות הינם “אברין דמלכא” מה-שאין-כן תורה הרי “אורייתא וקוב”ה כולה חד”, הרי על-ידי שלומדים תורה, לוקחים אח הקב”ה עצמו, ובאמצעות זה הרי השמירה היא עוד ביתר שאת, כמובן.

ובכלל זה הינו גם הענין של מוסדות תורה. יש לחזק את כל מוסדות החינוך בהם לומדים תורה -הן אותם מוסדות הקבועים במשך כל ימי השנה, הן את מוסדות החינוך הפועלים בזמן הקיץ (שכן גם מוסדות אלו, כיון שלומדים בהם תורה, ואורייתא וקוב”ה כולה חד, הינם ג”כ ענין ד”קבוע”),

פשיטא שח”ו למעט במוסדות אלו, כולל גם -שכל אותם מוסדות לתקופת הקייץ שהתקיימו בשנה העברה, יתקיימו אף בשנה זו, ואדרבה: צריכה להיות אף הוספה בזה,

וכנ”ל שעל-ידי התחזקות והוספה בלימוד התורה ובחיזוק מוסדות התורה, לוקחים את הקב”ה עצמו, ועל-ידי-זה מוסיפים בהשמירה,

וכיון שזה וכל המבצעים הרי הם שמירה הבאה מהקב”ה, הרי השמירה היא באופן כזה שמלכתחילה לא יהיה ענין ואפילו מחשבה הפכית (”להעביר גו’ את מחשבתו”). וכמ”ש כל המחלה גו’ לא אשים עליך כי אני ה’ רופאך, דמכיון ש”אני ה’ רופאך” הרי הרפואה באופן כזה ד”לא אשים עליך” מלכתחילה, וכמו שנתבאר בהתועדויות הקודמות.

עוד ענין שיש צורך להבהיר -ענין זה נוגע בכלל וביחוד במקומות אלו בהם אירעו הענינים בלתי רצויים:

כיון שבחודש זה -שבעה עשר בתמוז, והחורבן היה בגלל היפך אהבת חנם, על כן יש להשתדל ולהתחזק בענין אהבת ישראל, עד באופן דאהבת חנם דבר המביא להמשכת כל הברכות וכמ”ש ברכנו אבינו כולנו כאחד באור פניך, ש”כולנו כאחד” מהווה כלי ל”ברכנו אבינו”, וכמבואר בתניא (פרק לב) וב”החלצו מאתכם אנשים” באריכות.

13.
רח"ל רח"ל אוי וןאבוי לנו...
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
שבר כזה מעולם לא היה במחננו רח"ל את בעיות החינוך פתרנו את בעיות הצניעות הרי מזמן עשינו בהן סדר ומה שנישאר לנו רח"ל חילול השם הגדול והנורא...
חברה ... אתם משוגעים?
מה עושה נחת לרבי יותר דגל כזה או גלישה באינטרנט?..........
חשבת על זה ברוך?..............
14.
<<<התגובה נמחקה>>>
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
15.
כוונתם רצוי'
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
כשם שאין פרצופיהן שוות כך אין דעותיהם שוות!
לפי דעת ה"משפיעים" שלהם ו"עשה לך רב" שלהם, זה הדרך להפיץ את דברי הרבי על בשורת הגאולה וכו'.
אדרבא, תפיצו את בשורת הגאולה עם שלטים אחרים וכו'.
כולנו "חסידים" של הרבי!
16.
מעניין
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
כל התאונות בגלל מחלוקת ?
17.
חולים
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
אפילו הרב אמר שהם חולים וזה פסק דין זה אנשים לא נורמלים
18.
מנהלי חשבונות
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
האם משהו קיבל את משרת - מנהל החשבונות של הקב"ה? האם אנו יודעים מה נגרם בגלל מה? אפשר לקרוא לחזרה בתשובה, אפשר לעורר למחשבה על הנהגת בן-אדם לחברו (ובמיוחד בימים אלו), אך מנין החוצפה להיות הדובר של ה'?
19.
שאלה לגולשים: להיכן אתם משתייכים?
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
האם לקבוצה אשר כל דבר שמתרחש דואגת להסביר את הפוליטיקות הקדושות והטהורות העומדים מאחורי זה כאשר גם הרבי נהפך לצד במחלוקת לטובת זה או אחר.
לפעמים מפריעה לקבוצה זו חילול ה' ולפעמים אי-התקשרות מספקת של הצד השני אבל באופן תמידי יש טענות עם כל ההוכחות נגד הצד ...השני.

או לקבוצה אשר כל פעם שתקרא את תגובתיהם תבין ש"או שחסרה להם בקיאות מספקת בענייני פולטיקה ר"ל או שהם תמימים מדי" הם כותבים דברים לא היגיוניים כלל כמו ענין של "אהבת ישראל"...
איך שייך שיהיה אהבת ישראל לגבי... הרי הוא נלחם ברב'ע/ברבי וכו' וכו'
בושה וחרפה שהיום זה נשמע תמים. במקום להפסיק את כל הפילוגים הקיימים ולהתחיל לחיות באחדות נלחם כל צד בחירוף נפש להצלת הרבי...
20.
בעניין התגובות
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
"מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו"
ב"ה מה שאנחנו עושים לעצמנו אפילו הגרועים שבשונאנו לא הצליחו ולא יצליחו לעשות לנו.
אתם רבותי לא מבינים מה שאתם גורמים איזה חילול ה' וחילול הרבי וחב"ד בתגובות הללו אולי תקבלו החלטה טובה בימי בין המצרים ותפסיקו בכל החילול ה' הנורא .
ואתם עורכי ומנהלי האתר מספיק ,די תפסיקו עם כל המחול שדים הזה מה זה מביא? אתם רוצים לסתום את הגולל על כל העבודה של הרבי ושלפניו?
די הצלחתם!
21.
אלימות לשמה
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
מה שהם עושים זו ממש אלימות והיות והם מייצגים את הארמון אסור לבנות אותו ומכאן אני פונה לרב אשכנזי אנא תחתוך את הנושא הזה היום כי מה שויקי כנפו עושה לביבי זה כלום לעומת מה שמחכה לך בנושא הארמון
22.
בית משוגעים
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
כל מעשה של כמה אנשים לא שפויים צריך לדווח על כך
הגיע הזמן שנדע משיחסטים זה לא חב"ד זה משוגעים שעושים בושות לחב"ד ולרבי זה אנשים שיש להם צרות כל אחד שם יש את הפקלע שלו והם מפרקים את העצבים שלהם על חשבון משיח וחב"ד מספיק ודי !!!!!!!!!!!!!!!
23.
אוף
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
כמה שטויות
25.
הרבי רוצה ארמון
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
הרבי רוצה ארמון
הרב אשכנזי רוצה ארמון
מנחם לרר לא רוצה ארמון
תושבי כפר חבד ברובם רוצים ארמון

בואו יחדיו נבחר יור ועד שיעשה את דברי הרבי.
26.
ל25 אולי שלוימק'ה?
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
ל25 אולי שלוימק'ה מתאים?
27.
הכפר חבדיים משיחיסטים
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
רב הכפר הרב אשכנזי הוא משיחיסט

משפיע הכפר קסלמן וכן מייזליש משיחיסטים.

מנחם לרר יור הועד תלה בכמה מהאירועים שאירגן שלטים גדולים עם הכרזת יחי אדוננו
29.
ל25
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
הרבי לא רוצה ארמון הרב אשכנזי לא רוצה ארמון ואדרבא תשאל אותו
תושבי הכפר רובם ככולם לא רוצים ארמון הבחירות הקרובות יהיו על הנושא הזה ואין שום ספק שמנחם לרר יבחר שוב והפעם הוועד כולו יהיה נורמלי
30.
הרב אשכנזי רוצה ארמון
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
הוא הרי נאם בהתלהבות בעד הארמון בעת הנחת אבן הפינה.
31.
צילומים נהדרים
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
מענין אותי איך עשיתם בתמונה הראשונה שהדגל כביכול מתנפנף?
דרך אגב,לפי הרמה של התגובות כדאי להעביר את הידיעה עם התגובות ל''הייד פארק''.
32.
הרב נגד
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
מה שהוא אמר בהנחת אבן הפינה הי כשראינו את הרבי ורצינו עבורו ארמון .
היום הרב אומר ואני אישית שמעתי ממנו שאין צורך לבנות ארמון
33.
לישרוף את המשיחיסטים!!!!!!!!!!!!!
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
צריך לעצור אותם בכל מקום שאפשר כי הם יכולים רק לעשות נזקים .
שום דבר מועיל לא יצא מהם.
34.
איזה יופי
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
תגידו מה שתגידו...

האתר חב"ד און ליין פירסם משיח, עובדה! יש פלא יותר גדול מזה?

סוף כל סוף זוכים לראות פה דברים כאלה.
35.
למנהלי אתר חב"ד און ליין
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
גרמתם להרג תשעה אנשים בחב"ד בשבועיים האחרונים כאשר הובלתם שיסוי והרס בחב"ד. אתם ממשיכים. לא מספיק האסון בכפר חב"ד. רוצים עוד אחד? אולי אז תבינו....
36.
חבדניקים אתם פשוט לא קולטים אה מה יעיר א...
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
חאלס חבדניקים די תפסיקו לעשוצ כל דבר ריב מכל דבר פרובוקציות תנו לאנשים ההללו גם אם הם לפעמים קצת עושים דברים מטורפים אבל בדרך שלהם..תנו להם לעשות זאת זאת הגרך לאחדות הפירסומים הללו לא יעזרו תנו להם יחס של שוים והם יתנו לכם..חאלס חאלס לריב אנחנו אחים אחרי הכל לכולנו יש כוונה טובה..אז בכיאת דינק......קצת אחווה
37.
דווקא יפה!
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
מי שמבין בתורת שילוב הצבעים, רואה שצבע הבנין משתלב היטב בצבע הדגל...
39.
חחחחחח מדוע אי אפשר לקרואנ תגובות?.........
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
היבסקציה בפעולה.....
40.
אז מה???
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
שמו דגל...מה כל הבלאגן הזה פה???
41.
חבל שהורידו
כ"א תמוז ה׳תשס״ג
דווקא נראה יפה
43.
iafe meod
כ"ב תמוז ה׳תשס״ג
lafsik leitbaiesh be ze toshavi akfar
44.
לאיפה נעלמו התגובות
כ"ב תמוז ה׳תשס״ג
האם זה שיוויון?
45.
מספיק
כ"ב תמוז ה׳תשס״ג
דיייייייי
46.
אתם צודקים אבל לא צריך להסית
כ"ב תמוז ה׳תשס״ג
אין ענין לכתוב את זה,
ובטח לא בצורה כזאת
47.
מספיק
כ"ב תמוז ה׳תשס״ג
הכל טוב ויפה אבל לצערנו ראינו לאחרונה כמה מקרים מצערים בחב"ד והנני חושב שצריך כמה שיותר למעט בדיווחים כגון דא וגם אם מדווחים לא צריך ללבות את השנאה וכמו"כ גם בתמונת היום של הלפרין השתמשתם בשפה כזאת ומאוד לא כדאי שלכם יהיה שותפות במקרים אלו ל"ע
48.
"ידנו לא שפכו את הדם הזה ועיננו לא ראו"
כ"ב תמוז ה׳תשס״ג
האם האתר שלכם יכול לרחוץ בניקיון כפיו ? האם אין הוא מלבה את אש המחלוקת? האם אולי בכלל אתם מעונינים בפילוג ?
ואולי בכלל אתם כיום מיצגים את היבסקציה?
תחשבו על זה עצוב עצוב עצוב ...
למה רבונו של עולם?
עד כדי כך חדרה השנאה לליבותכם?
הוריכם ברוסיה לו היו כך מתיחסים לאמונה היום אתם לא הייתם קיימים...
49.
עוד אתמול
כ"ב תמוז ה׳תשס״ג
עוד אתמול היו פה מלא תגובות?
איפה הן היום ?
כל הכבוד לאתר !
50.
משיחיסטים מטורפרים
כ"ב תמוז ה׳תשס״ג
צריך להוקיע את האנשים האלה מחב"ד.
51.
אשפוז דחוף?
כ"ב תמוז ה׳תשס״ג
צריך לאשפז את קופציק וחבורתו
הם מוציאים שם רע אלינו עוד יחשבו שאנחנו חו"בתים זו לא דרכינו צריך לכנס ישיבת ועד ולהוציא את "הנגע" מהכפר+דער צוייטער טעג יו"ט מצפריה
52.
לא הבנתי עדיין איזה מחלוקת יכול לעשות דג...
כ"ב תמוז ה׳תשס״ג
ר"ל
53.
מקוריות!
כ"ב תמוז ה׳תשס״ג
יש להודות שהם מאוד מקוריים..
בימים כאלה קצת הומור לא יזיק...
54.
מקוריות...
כ"ב תמוז ה׳תשס״ג
יש להודות שזה רעיון מקורי ...
בימים כאלה לא יזיק קצת הומור..
55.
חבל
כ"ב תמוז ה׳תשס״ג
חבל שיש אנשים כאלו בכפר חב"ד.
56.
שליחיו של האדמו"ר מבת ים
כ"ב תמוז ה׳תשס״ג
על הביצוע אחראים שליחיו של האדמו"ר מבת ים , שממשיכים לחלל ש"ש ושם ליובאוויטש בכל מקום איליו הם מגיעים,
בעידודו של השוטה מכפר חב"ד שחבל שזקנותו מביישת את צעירותו.
57.
מטורפים נמאסתם
כ"ב תמוז ה׳תשס״ג
...
59.
למי זה מפריע?
כ"ב תמוז ה׳תשס״ג
מה בדיוק הבעיה בדגל משיח? ומדוע זה גורם ל"חילול ה"'???
60.
תושב הכפר
כ"ב תמוז ה׳תשס״ג
איך הגיעו המ... לגג הבנין הרי הדלת לגג נעולה
61.
נו באמת....
כ"ב תמוז ה׳תשס״ג
מהו החילול ה' והמחלוקת - אז שמו דגל... ביג דיל!
62.
אני רואה שאף אחד לא מגיב למה זה???
כ"ב תמוז ה׳תשס״ג
זה אולי ביגלל שנימאס לכם לשמוע את כול השטיות של המשיחיסתים???????????
63.
נמאס כבר!
כ"ב תמוז ה׳תשס״ג
דיי לעשות מכל דבר ביג דיל, נכון לא היו צריכים להשים שם את הדגל צודקים ביותר ממאה אחוז!
אבל החילולל ה' שאתם עושים בפרסום דבר שטותי זה נראה לי גדול יותר מהחילולל ה' שהם עשו.
אז דיי בבקשה זה כבר נמאס!!!!!
64.
הרבי הקודם כותב: עוצם קנאתי בתור קיצוני...
כ"ג תמוז ה׳תשס״ג
באגרת קודש ח"ה ע' רפה כותב הרבי הקודם להרב הרצוג:
איני יודע אם ידוע לכבוד ידידי אשר גם לגודל עוצם קנאתי בתור קיצוני וימני גמור, הרואה את הדרת ישראל רק בנושנות, בין במנהגים בין בהנהגות,
הנה אינני בכל זה מן המהרסים ומחריבים בניני אחרים, כי כן חונכתי במשך עשרים וחמש שנים מאת הוד כ"ק אאמו"ר הרה"ק אביר הרועים
"להנזר ממלחמת תנופה עד הקצה האחרון וכו'. עיי"ש.
(ראה היום יום יד אלול)
65.
משוגעים, משוגעים
כ"ג תמוז ה׳תשס״ג
אבל לא יזיק שיהיה בכפר משוגע 'אמיתי' כמוהו, בסך הכל מוסיפים הומור לחיים, ו... גורמים לכולם להבין עם מי יש להם עסק...

וחבל שלא פרסמת את הדו-שיח המענין בהקשר שהיה לפני מספר ימים בין יו"ר ועד הכפר, לבין אחד מהטרקטוריסטים הפועלים בשכונה החדשה...
67.
בושה וחרפה
כ"ג תמוז ה׳תשס״ג
לא להאמין שדבר כזה קורה בכפר של הרבי.
ישר כח לאתר COL שמביא את הדברים, ומביע את המחאה אליה שייך כל אשר בשם ישראל יכונה. המשיכו כך ללא מורא וללא פחד.
68.
MA ABAIA
כ"ז תמוז ה׳תשס״ג
LAMA LICHLOL COL AINYAN CHEL MACHIAH
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.