מערכת COL | יום ט"ו שבט ה׳תשע״א 20.01.2011

הגר"ש עמאר בראיון ל-COL: "יום חג לכל בית ישראל" ● בלעדי

"השילוב של שני הרבנים הגאונים, יכול להביא תנופה חזקה ועידוד גדול לצעירים ולמבוגרים בהתקרבות לאבינו שבשמים" - כך אומר הערב (חמישי) הראשון-לציון והרב הראשי לישראל, הגאון רבי משה-שלמה עמאר בשיחה עם COL, בעקבות בחירתם של רבני הערים החדשים בקרית-אתא לסיפור המלא
הגר
(צילום: שמוליק סופר, COL)
מאת מנחם כהן

הראשון-לציון והרב הראשי לישראל, הגאון רבי משה-שלמה עמאר שליט"א, התרגש למשמע הבשורה על בחירתם של רבני הערים בקרית-אתא - לאחר תקופה בה לא נבחרו רבני ערים בישראל.

"שמחתי באומרים לי ששני רבנים חשובים מאוד נבחרו לעיר המהוללה קרית-אתא", אומר הרב עמאר בקול נרגש בראיון שהעניק הערב ל-COL, "הרב הגאון רבי אליהו מימון שנבחר להיות ממלא מקום אביו, הרב משה מיימון. הוא למעשה היה ממשיך דרכו כבר שנים ברבנות ועכשיו קיבל את הכתר הרישמי להיות רב. והרב השני, הגאון הרב חיים-שלמה דיסקין שגם הוא תושב העיר ופעיל גדול לקרב רחוקים".

הרב עמאר נשמע מרוצה מבחירת השניים. "השילוב של שני הרבנים הגאונים, יכול להביא תנופה חזקה ועידוד גדול לצעירים ולמבוגרים בהתקרבות לאבינו שבשמים, לצד חיזוק לימוד התורה בעיר וריבוי פעולות צדקה וחסד. יהיה רצון שיביאו ברכה לתושבים".

כאמור, בחירת שני רבני הערים הערב, מהווה התפתחות משמעותית בפעילות של משרד הדתות. "היום הזה - הוא יום חג לקרית-אתא ויום חג לבית ישראל - שבארץ-ישראל נבחרים רבנים חדשים.

"אנחנו מקווים שיש פה התפתחות שתמשוך אחריה עוד ערים רבות. צריך לתת ברכה גדולה לשר הדתות הרב יעקב מרגי שעושה עבודה גדולה בעניין הזה. הוא עובד ללא לאות כדי להרחיב גבולות הקודש ולמנות רבנים בערים וביישובים והשם יהיה בעזרו".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.