מערכת COL | יום י"ד שבט ה׳תשע״א 19.01.2011

צעירי חב"ד העניקו תרומת כסאות גלגלים לוולפסון

טיילור הוכמן נער בר מצוה מקליפורניה יזם פרוייקט חסד לכבוד יום שמחתו, הוא התרים את בני משפחתו וידידיו ורכש 300 כסאות גלגלים לחלוקה לנפגעי טרור ומוסדות רפואה ● כהוקרה והערכה החליטו בצעירי חב"ד להעניק תרומה של כסאות גלגלים למרכז הרפואי וולפסון בחולון, הפועלים במסירות להביא מזור ורפואה לחולים ולרווחתם של בני משפחותיהם לסיפור המלא
צעירי חב
טיילור הוכמן נער בר מצוה מקליפורניה יזם פרוייקט חסד לכבוד יום שמחתו, הוא התרים את בני משפחתו וידידיו ורכש 300 כסאות גלגלים לחלוקה לנפגעי טרור ומוסדות רפואה בישראל.

משפחתו המקורבת לשליח בקליפורניה הרב חיים קונין פנו לצעירי חב"ד בישראל שנטלו על עצמם את פרוייקט החלוקה בתיאום עם מנהלי בתי חב"ד ברחבי הארץ. נער הבר מצוה השתתף בעצמו בחלק נכבד מימי החלוקה ברחבי הארץ, כמו בעיר שדרות הסופגת פגיעות קאסמים מעזה וגובה פצועים לא מעטים, שזכו לקבל ממנו כסא גלגלים. וכן במקומות שונים בצפון הארץ, במרכזה ובדרומה.

כהוקרה והערכה החליטו בצעירי חב"ד להעניק תרומה של כסאות גלגלים למרכז הרפואי וולפסון בחולון, הפועלים במסירות להביא מזור ורפואה לחולים ולרווחתם של בני משפחותיהם.

היום הגיעו לביקור בוולפסון משלחת ממרכז צעירי חב"ד הרב מנחם קוטנר הרב יוסי סברדלוב, והרב אהרן פרוס יחד עם השליח המקומי הרב ירחמיאל גורליק מחולון, והעניקו את הכסאות גלגלים.

מנהל המרכז הרפואי ד"ר יצחק ברלוביץ' קיבל את המשלחת בלשכתו, והעלה זכרונות מימי היותו רופא ילדים במרפאת כפר חב"ד, סיפור מיוחד שזכור לו התרחש כאשר הוא קיבל במרפאה זוג הורים תושבי כפר חב"ד לאחר לידת בנם, וכרופא ילדים האריך בהסברים והדרכה פרטנית על הטיפול ברך הנולד. ההורים הקשיבו להסבריו בנימוס, ולקראת סיום נאמר לו כי מדובר בלידה ה- 18... הוא הרגיש נבוך, אך העריך מאוד את העדינות המיוחדת של ההורים, והשלווה בו הם ניהלו את משפחתם המורחבת.

ד"ר ברלוביץ' הודה לבית חב"ד על התרומה החשובה לרווחת המתרפאים, ובפניה נרגשת פנה לשליח הרב גורליק בבקשה כי בנוסף לפעילות חגים הקבועה הוא מבקש שבית חב"ד יגביר את פעילותו במרכז הרפואי לכל ימות השנה באופן מסודר ויקח על עצמו משימה להפוך את בית הכנסת של המרכז הרפואי למקום פעיל עם סדרי תפילות ושיעורים ופעילות מגוונות לשוהים בבית הרפואה.

הרב גורליק מצידו הודיע מיידית כי בית חב"ד יכין תוכנית עבודה מסודרת ויגיש אותה בקרוב להנהלת בית הרפואה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.