מערכת COL | יום י"ד שבט ה׳תשע״א 19.01.2011

ג'ו ליברמן פורש: קבלו 5 רגעים שלו עם חב"ד ● פרויקט מיוחד

הסנאטור היהודי ג'ו ליברמן, אחד מתומכיה החשובים ביותר של ישראל בגבעת הקפיטול, יודיע היום כי אין בכוונתו להתמודד שוב על תפקיד הסנאטור בבחירות שייערכו ב-2012 ● הסנטור ליברמן, ייזכר כנאמן מפעל השליחות של הרבי ● COL שולף מהארכיון 5 רגעים של הסנטור האהוב עם שלוחי חב"ד ● איך הצליח שליח חב"ד לעקוף את ה-FBI, מה הייתה בקשת ליברמן יממה לאחר שהעתיק את מקום מגוריו, היכן התוועד ליברמן ב-ג' תמוז, ומדוע החרים את ביקור אובמה? ● וגם: ההערה המפתיעה של הרבי לבתו של הסנטור ליברמן ● בלעדי לסיפור המלאבפנים: ההערה המפתיעה של הרבי לבתו של ליברמן, פעילה לזכויות האישה >>>
ג'ו ליברמן פורש: קבלו 5 רגעים שלו עם חב
ליברמן באירועים חב"דיים ברחבי העולם ● צילומים: ארכיון COL
מאת מערכת COL

טבת, תשס"ד
שליח חב"ד 'הכשיר' מועמד נשיאות ארה"ב

במשרדי חב"ד בניו-המפשיר התקבלה שיחת טלפון מעניינת. המטלפנת הייתה מנהלת קמפיין הבחירות של המועמד הדמוקרטי לנשיאות ארה"ב, הסנטור היהודי ג'ו ליברמן, וביקש לשוחח עם שליח חב"ד, הרב לוי קרינסקי. היא סיפרה כי ליברמן מעתיק את מגוריו מקונטיקט לניו-המפשיר עד הפריימריס במפלגה הדמוקרטית ומעוניין שהרב יכשיר את מטבחו. העתקת המגורים לעיר מנצ'סטר סוקרה בתקשורת האמריקאית, וליברמן שהתמודד בבחירות האחרונות על תפקיד סגן נשיא ארה"ב, העניק ראיונות לכתבים. ביום ראשון, הרב קרינסקי הגיע לדירה והפך את המטבח ל"כשר למהדרין".

כסלו, תשס"ו
הסנטור גילה: השליח הצליח לעקוף הוראות ה-FBI

בדינר חגיגי שהתקיים לחב"ד בהארטפורד בקונטיקט, הסנטור היהודי ג'ו ליברמן שיבח 'המעשים החשובים' של שלוחי חב"ד, שמנחילים הגישה המיוחדת של הרבי לכל יהודי. "לכל מקום שאגיע בעולם, אני יודע שאפשר לסמוך על השליח לתפילות ואוכל כשר", סיפר והוסיף אפיזודה אישית מתקופת המירוץ כמועמד לסגן נשיא ארה"ב. "בקמפיין אז, שהיתי בעיר מסויימת, וה-FBI לא הסכימו שאספר באיזה מלון אני מתאכסן מטעמי בטיחות. הגיע לחדרי במלון, ולהפתעתי הגמורה אני מוצא חבילה עם אוכל כשר שאחד השלוחים סידר. אני אומר לכם, לחב"ד יש את הקשרים הכי טובים עם השירות החשאי בארה"ב".

אדר, תשס"ו
ההערה המפתיעה של הרבי לבת הסנטור האמריקאי

תלמידי ישיבת חב"ד "בית דוד שלמה" בקונטיקט אירחו את הסנטור האמריקאי-יהודי יוסף (ג'ו) ליברמן, ששהה בעיר ניו-הייבן לרגל אירוע התרמה. הוא ביקר בישיבה להתפלל ערבית ולהגיד 'קדיש' על אמו המנוחה. ליברמן, לשעבר מועמד המפלגה הדמוקרטית לתפקיד סגן נשיא ארה"ב, הוא שומר תורה ומצוות ומקפיד על אמירת ה'קדיש' במניין של עשרה איש.

לאחר התפילה, בה הוא שימש כשליח ציבור, ליברמן נשא דברים קצרים בפני התלמידים וסיפר על הקירובים להם זכה עם משפחתו מהרבי.

"אני לעולם לא אשכח", הוא פתח בשחזור ביקור בחלוקת הדולרים לצדקה מאת הרבי באחד השנים. "הרבי נתן לכולנו דולרים, והיה לו משהו להגיד לכל אחד במשפחה. זו הייתה הפעם הראשונה שהוא פגש את הבת הגדולה שלי. היא פעילה למען זכויות האישה. והרבי אמר לה: תזכרי, לפעמים בת יכולה להשפיע ולעשות אותו דבר ואולי יותר מאשר הבן".

"זו הייתה תובנה מדהימה. כאילו הוא קרא את מחשבתה", ליברמן סיפר.

הוא ביטא את הערכתו ל"גאונות של הרבי בגישה ליהודים והפצת היהדות" ואמר לבחורים הצעירים כי האחריות מוטלת עתה עליהם. "הדרך שלכם מאוד מיוחדת ואחריות גדולה קשורה אליו", אמר.

"אני נוסע הרבה סביב המדינה והעולם, ובמיוחד שאני עכשיו אומר קדיש, חב"ד ארגנו לי מניינים החל ממועדון קאונטרי בלאס-וגאס ועד באיזה חדר במינכן, גרמניה", סיפר. "אני אומר זאת לעיתים קרובות: לחב"ד יש ארגון בינלאומי יותר טוב מאשר ל-CIA" - סוכנות הביון האמריקאית.

תמוז, תשס"ט
אורח ההתוועדות בפילדלפיה: הסנטור ליברמן

1000 משתתפים נכחו בהתוועדות הגדולה בפילדלפיה לקראת יום ההילולא ג' בתמוז. בכל שנה, מגיעה אישיות מיוחדת לשאת את הנאום המרכזי על הרבי. השנה, היה זה הסנטור היהודי המפורסם ג'ו ליברמן שבכושר הנאום המיוחד בו ניחן, דיבר על הרבי ותנועת חב"ד. במהלך ההתוועדות נשאו דברים רבנים נוספים. צלם COLlive, השלוחה האמריקאית של COL, תיעד  לגלריית תמונות

חשוון, תש"ע
מדוע החרים הסנטור ליברמן את ביקור אובמה?

כאשר נשיא ארה"ב ברק אובמה ביקר בסטמפורד ביום שישי האחרון הוא לא ראה את הסנטור ג'ו ליברמן המתגורר בעיר. הסיבה: ליברמן, בחר שלא להשתתף בערב גיוס כספים בגלל העובדה שהאירוע נערך בשבת ● "קיבלתי החלטה בשלב מוקדם בחיים מה סדר העדיפויות שלי, ואני מאמין שאנשים יכבדו את זה", אמר ליברמן  לסיפור המלא
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.