מערכת COL | יום י"ד שבט ה׳תשע״א 19.01.2011

חדש על המדף: "להכיר את הבורא"

"להכיר את הבורא" הוא ספרו החדש של ד"ר יחיאל הררי, שיוצא לאור במהדורה מוגבלת, בביאור חדש וייחודי על שער היחוד והאמונה, כחלק מקמפיין מקדים ● "הקריאה בספר איננה בבחינת מיצויו של תהליך. הספר פותח את שער הכניסה להכרת הבורא ומצייד את הקוראים במפת התמצאות. הניווט בשבילים המתוארים במפה הוא כבר חלק ממאמץ אישי ועצמאי", נכתב בגב הספר  לסיפור המלא
חדש על המדף:
"להכיר את הבורא" הוא ספרו החדש של ד"ר יחיאל הררי, שיוצא לאור במהדורה מוגבלת, בביאור חדש וייחודי על שער היחוד והאמונה, כחלק מקמפיין מקדים.

מתוך גב הספר:

"מוזיקה שמימית, מדיטציה, פתרון חלומות, התבודדות בנופים עוצרי נשימה, ריטואלים דתיים - משחר ההיסטוריה ביקשו בני אדם לגעת בנשגב מהם. 

חידת היקום וסוגיית תכלית הקיום האנושי היו קשורות מאז ומעולם לשאלה מיהו הבורא ומה מידת המעורבות שלו בעולם. המאמינים, כמו גם חוקרים, הכירו בכך שההתמודדות עם שאלת הבורא משפיעה על כל היבטי החיים, האישיים והחברתיים. 

במסגרת החיפוש האנושי אחר הבורא, "להכיר את הבורא" מנסח ביסודיות ובבהירות את תפיסת הבורא על-פי היהדות, תוך מתן מענה מקיף לשאלה מיהו וכיצד ניתן להכירו.

התמונה הנפרשת בספר נשענת על אחד החיבורים הנדירים בארון הספרים היהודי, החלק השני בספר התניא, הנקרא שער היחוד והאמונה והמהווה גיבוש מלוטש של תורת האלוקות. ספר התניא משמש כתשתית לתורת החסידות. אולם המשנה הסדורה המוצגת בו ביחס לבורא היא רחבה בהרבה ורואה עצמה מותאמת לכל אדם מאמין.

'להכיר את הבורא' אינו מציע רק חוויה אינטלקטואלית, כי אם גם עוסק בקשר של האדם עם בוראו. הקריאה בספר איננה בבחינת מיצויו של תהליך. הספר פותח את שער הכניסה להכרת הבורא ומצייד את הקוראים במפת התמצאות. הניווט בשבילים המתוארים במפה הוא כבר חלק ממאמץ אישי ועצמאי. 

'להכיר את הבורא' הוא ספר חובה לכל אדם מאמין, חוקר או סקרן, המבקש לדעת את הבורא על-ידי התבוננות מבעד לעדשות המשקפיים היהודיות".

ספרים נוספים של ד"ר הררי:
על זוגיות והתאמה, יום-הולדת, טרדות הפרנסה, חלומות ומשמעותם.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.