מערכת COL | יום י"ד שבט ה׳תשע״א 19.01.2011

קראון הייטס: ערב ההוקרה השנתי של 'אח שלי' ● גלריה

ההשפעה החזקה של ארגון ‘My Shliach’ הוצגה במוצאי שבת האחרון בערב ההוקרה השנתי של הארגון הנערך זו השנה הרביעית ● מאות בחורים גדשו את עולם האירועים של מוזיאון הילדים היהודי בשכונת קראון הייטס, כשראשי הארגון ובניהם נואמים שונים הודו להם על עבודת הקודש שלהם וזאת בעתיד  לדיווח ולתמונות 
קראון הייטס: ערב ההוקרה השנתי של 'אח שלי' ● גלריה

יום שלישי, 6 בערב, בעיירה קטנה במדינת טקסס. שמולי בן התשע מחכה בקוצר רוח ליד הטלפון כפי שהוא עושה מידי שבוע במהלך השנה החולפת. אלפי קילומטרים משם, יוסי מוצא פינה שקטה בישיבה שלו ומחייג. הטלפון מצלצל, ובצד השני עונה לו שמולי שפותח את השיחה, וכך מתחילה לה שעה של 'אח שלי'.

שמולי הוא אחד מתוך 1,200 ילדי השלוחים ברחבי העולם החברים בארגון ‘My Shliach’. מידי שבוע מאות מהם לומדים ומשוחחים עם בחור שהופך להיות כאח גדול. מפגשים אלו עשויים להתחיל בביישנות אך במהרה הם מתפתחים לקשר הדדי מיוחד במינו.

ההשפעה החזקה של ארגון זה הוצגה במוצאי שבת האחרון בערב ההוקרה השנתי של הארגון הנערך זו השנה הרביעית. מאות בחורים גדשו את עולם האירועים של מוזיאון הילדים היהודי בשכונת קראון הייטס, כשראשי הארגון ובניהם נואמים שונים הודו להם על עבודת הקודש שלהם וזאת בעתיד.

אברמי ציפעל, מסאלט לייק סיטי, יוטה, שנשא דברים בשם הבחורים העיד על ההשפעה של הפרוייקט. "שיחות הטלפון הללו הם גלגלי הצלה חסידים עבור אותם ילדים".

כמי שגדל בשליחות, ציפעל הרגיש קרבה עם אותם ילדים המשתתפים בה, כמו גם תחושת האחריות "להחזיר". "אם הייתי בר מזל מספיק בכדי שבילדותי הייתי חלק מתוכנית שכזו, ללא כל צל של ספק הייתי יכול להיות היום אדם שונה לחלוטין".

"מאות מילדי השלוחים גודלים בתחושה של שייכות וגאווה בשל תוכנית זו". אמר אביו של שמולי שהיה אחד מהנואמים באירוע. "איש עסקים אמר לי פעם, "אני חייב לשבח את המערכת שיצרה אותך. שאתה תבוא לכאן ותעשה את מה שאתה עושה בצורה שכזו, הם בטוח עשו משהו נכון". "ואני" אמר אביו של שמולי, "אומר לכם את אותו דבר, הבחורים של 'אח שלי'. העבודה שאתם עושים מראה יותר מכל שהמערכת אכן עובדת ונכון".

הרב מנדי שאנוביץ מנהל הארגון, העניק לכל אחד מהבחורים תיק חליפות מהודר עם הלוגו של הארגון, כשהוא מודה לכל אחד ואחד מהם. "ההתנדבות השבועית הקבועה שלכם היא דבר חשוב ביותר עבור הילדים", תוך שהוא מודה אף לרבנים בערל פרענקל ומנדי קוטלרסקי, שמנהלים את משרדי המרכז 302 משם פועל הארגון בעזרתם ותמיכתם.

במהלך האירוע הוקרנו קטעי וידאו מרגשים בפרסום ראשון מי' שבט תשכ"ו, בעזרתם הנדיבה של הרב מענדל גוראריה והרב אלקנה שמוטקין מחברת המדיה החבדי"ת – JEM, בהם נראה הרבי מבקר באוהל.

הרב משה קוטלרסקי, איש 'המרכז לעניני חינוך' שיתף את הנוכחים בסיפורים אישים עם הרבי. למרות העובדה שלרב קוטלרסקי יש שייכות למגוון רחב של פרוייקטים, ניתן היה להבחין שלארגון זה יש מקום מיוחד בליבו. "אין ספק שבמעשיכם אתם עושים נחת רוח עצום לרבי".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.