מערכת COL | יום י"ג שבט ה׳תשע״א 18.01.2011

אימהות ילדי גני חב"ד בעכו התוועדו לרגל י' שבט

התוועדות חסידית לרגל י' שבט יום ההילולא של הרבי הקודם נ"ע התקיימה בבית חב"ד עכו לנשות ואמהות ילדי מוסדות החינוך של חב"ד עכו שאורגנה ע"י מנהל המוסדות הרב אברהם הרוש וצוות הגננות והסייעות ● את ההתוועדות פתחו בדבר תורבה מענייני דיומא הרב נתן יצחק אוירכמן רבה של קהילת חב"ד עכו ומנכ"ל המוסדות ששיבח את עבודתם הנפלאה והמסורה של צוות הגננות והסייעות  לסיפור המלא 
אימהות ילדי גני חב
התוועדות חסידית לרגל י' שבט יום ההילולא של הרבי הקודם נ"ע התקיימה בבית חב"ד עכו לנשות ואמהות ילדי מוסדות החינוך של חב"ד עכו שאורגנה ע"י מנהל המוסדות הרב אברהם הרוש וצוות הגננות והסייעות.

בהתוועדות השתתפו כ-100 נשים. את ההתוועדות פתחו בד"ת ומענייני דיומא  הרב נתן יצחק אוירכמן רבה של קהילת חב"ד עכו ומנכ"ל המוסדות ששיבח את עבודתם הנפלאה והמסורה של צוות הגננות והסייעות ושל הרב אברהם הרוש מנהל מוסדות החינוך במשך כל השנה, ובעיקר הדגש הושם על העבודה במסירות נפש כפי הידוע שעבודתו הקדושה של הרבי הקודם הייתה במסירות נפש למען חינוכם של תינוקות של בית רבן.

בהמשך, דיבר הרב יוסף מקמל סמנכ"ל המוסדות, וכן הרבנית אילנה אוירכמן שהסבירה כיצד "הורות מצמיחה". את הערב חתמה הגב' ציפי מחנכת ומנהלת בית ספר בהרצאתה המרתקת "צדיק גוזר והקב"ה מקיים".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.