מערכת COL | יום י"ג שבט ה׳תשע״א 18.01.2011

תביעה יצוגית: "חב"דניקית שתתה מרק מסולר"

השבוע הוגשה תביעה ייצוגית לבית המשפט השלום בעפולה כנגד תאגיד המים של העיר צפת - 'פלג הגליל', בגין הזרמת סולר לברזי השתייה בעיר, לפני מספר שבועות ● בתביעה מפרטים התובעים, בעיקר חסידי חב"ד המתגוררים בעיר, את הסבל הרב שנגרם להם במשך ימים ארוכים. "הברזים הוציאו סולר במקום מים, אין צורך להכביר במילים בכדי להבין את הסבל שנגרם כתוצאה מכך"  לסיפור המלא
תביעה יצוגית:
(צילום: מיילך גרסטל)

בחדרי חרדים

השבוע הוגשה תביעה ייצוגית לבית המשפט השלום בעפולה כנגד תאגיד המים של העיר צפת - 'פלג הגליל', בגין הזרמת סולר לברזי השתייה בעיר, לפני מספר שבועות.

בתביעה מפרטים התובעים, בעיקר חסידי חב"ד המתגוררים בעיר, את הסבל הרב שנגרם להם במשך ימים ארוכים. "הברזים הוציאו סולר במקום מים, אין צורך להכביר במילים בכדי להבין את הסבל שנגרם כתוצאה מכך".

בכתב התביעה מפורט סיפור אחד מני רבים, על אחת התושבות החרדיות בעיר, ששתתה סולר בתוך המרק שהכינה לארוחת הצהריים. "מיותר לציין כי במקרה כזה, התובעת חשה שלא בטוב במשך ימים ארוכים", אומר עו"ד יעקב לביא.

הפיצוי הנדרש בתביעה הינו 250 ש"ח לאדם, כשמדובר בעשרת אלפים תושבים, המיוצגים על ידי קבוצת תושבים.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר העו"ד, כי תאגיד המים של צפת קיבלו את התביעה ובית המשפט הורה להם להגיב עד תאריך מסוים, שכבר חלף. "הם קיבלו הארכה בזמן", הוא מסביר.

לביא אומר, כי נדהם מצורת ההתנהלות בה התנהל תאגיד המים באותם ימים: "אני פשוט מזועזע ממה שהלך שם. אין לי ספק שאם זה היה בתל אביב זה לא היה קורה".

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.