מערכת COL | יום י"א שבט ה׳תשע״א 16.01.2011

"ועד כפר חב"ד יתנגד לסגירת תחנת הרכבת בכפר חב"ד"

"ועד כפר חב"ד יתנגד לסגירת תחנת הרכבת בכפר חב"ד", כך אומר ל-COL יו"ר ועד כפר חב"ד ר' בנימין ליפשיץ בתגובה לכתבה שפורסמה הבוקר בעיתון "כלכליסט" העוסקת בפרוייקט "חנה וסע" ובסיבות מדוע לא נפתחה שם תחנת רכבת ● ל-COL נודע, כי בחודש מרץ 2008 אושרה התוכנית של "חנה וסע" ללא הקמת תחנת רכבת ● ועד כפר חב"ד שיכנע את שר התחבורה דאז, מאיר שיטרית, שאפשר לפתוח תחנה ב"חנה וסע", מבלי לפגוע בתחנה בכפר חב"ד, אך בפועל הוחלט שלא להקים שם תחנה  לסיפור המלא
תחנת-הרכבת בכפר-חב"ד ● צילום ארכיון: COL

"ועד כפר חב"ד יתנגד לסגירת תחנת הרכבת בכפר חב"ד", כך אומר ל-COL יו"ר ועד כפר חב"ד ר' בנימין ליפשיץ בתגובה לכתבה שפורסמה הבוקר בעיתון "כלכליסט" העוסקת בפרוייקט "חנה וסע" ובסיבות מדוע לא נפתחה שם תחנת רכבת.

ל-COL נודע, כי בתחילה עלתה הצעה לסגור את תחנת הרכבת בכפר חב"ד ולהקים תחנת רכבת בחניון "חנה וסע" של הנתיב המהיר.

ועד כפר חב"ד שיכנע את שר התחבורה דאז, מאיר שיטרית, שאין שום סתירה בין התחנה בכפר חב"ד להקמת תחנת רכבת חדשה בחניון, שכן בתחנת כפר חב"ד עוצרת רכבת רק אחת לשעה, ואילו במסילה עוברות עשרות רכבות בכל שעה ואינן עוצרות בכפר, ועל כן אין שום מניעה שהרכבות האלה יעצרו בחניון.

עוד טען ועד כפר חב"ד כי תחנת הרכבת בכפר היא עורק תחבורה מרכזי לתושבי הכפר, ולתלמידי המוסדות שבכפר, ובהם התיכון והמכללה "בית רבקה", והיא משרתת יותר מאלף נוסעים מדי יום ביומו, ואין כל הצדקה לפגוע בהם.

בסופו של דבר הוחלט לא להקים תחנת רכבת ליד החניון, ולהסתפק בשאטלים של אוטובוסים. היו מי שניסו לטעון כי הדבר נובע מההתנגדות של כפר חב"ד, אך כאמור, אין לטענה זו שחר, שכן בהחלט היה אפשר להקים תחנת רכבת בחניון בלי לפגוע בתחנת כפר חב"ד.

כעת, בעקבות הביקורת הציבורית על העדר תחנת רכבת ליד החניון החדש, אומר יו"ר ועד כפר חב"ד ר' בנימין ליפשיץ ל-COL:  "ועד ועד כפר חב"ד יעמוד על המשמר לבל יפגעו בתחנת הרכבת בכפר חב"ד. אנחנו עוקבים אחר הנעשה בפרוייקט, ונבהיר לכל הגורמים, כי בהחלט ראוי להקים שם תחנת רכבת, אך אין שום סיבה שזו תבוא על חשבון תחנת כפר חב"ד, המשרתת את התושבים עשרות שנים".


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.