מערכת COL | יום ט' שבט ה׳תשע״א 14.01.2011

ברחבי הארץ: אלפי ילדים שוקדים בלימוד ערכי החסידות ● גלריה

אלפי ילדים ברחבי הארץ, עמלו בשבועות האחרונים, בלימוד מעמיק בנושאים חסידיים כחלק ממבצע ההכנה הארצי של תלמידי רשת אוהלי יוסף יצחק ליובאוויטש לקראת כינוס האחדות הגדול שיערך ביום שני הקרוב בהיכל "יד אליהו" שבתל-אביב לרגל יום י' שבט ● ל-COL נמסר, על רישום שיא לכינוס המסורתי המאורגן על ידי "רשת אהלי יוסף יצחק" בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב  לסיפור המלא
ברחבי הארץ: אלפי ילדים שוקדים בלימוד ערכי החסידות ● גלריה
צילום: COL
כל מי שצפה בשבועות האחרונים, בפעילות החינוכית הנלהבת במוסדות החינוך החב"דיים לקראת הכינוס האחדות הגדול לרגל יום הבהיר י' בשבט, לא יכול הי' שלא להתרגש נוכח מראות ההוד של העשייה החנוכית.

אלפי ילדים שוקדים בלימוד ערכי החסידות ומיישמים הלכה למעשה את הנלמד. המתח הגדול לקראת החידון מורגש היטב,הילדים מגלים בקיאות והבנה בחומר הנלמד, וההכרעה לקבוע מי ייצג את בית ספרו קשה.

הרב נפתלי הכהן רוט מנהל המרכז חינוכי חסידותי של צעירי אגודת חב"ד, העומד בראש צוות ההיגוי של הכינוס והפרוייקט הענק של מבצע "יום יום חסידי" אומר:

"החינוך שמשקיעים הסגל החינוכי בחינוך להתקשרות נותן את אותותיו, עינינו רואות את התלהבות הילדים התמימים, בקיום הוראות הרבי ובשמחה הנסוכה על פניהם להשתתף בכינוס שהרבי כה חפץ ביקרו".

"אין זה פלא, אומר הרב רוט כשמול כל ילד ניצב דוגמא חי'ה של מנהל ומחנך, מנהלת ומחנכת שאינם חוסכים עמל ויגיעה בגוף ובנפש ובממון, ובלבד להסב נחת רוח לרבי".

לסיום אומר הרב רוט: "היום יום שישי אנו שולחים פ"נ מבשר טוב לרבי על כל ההכנות לכינוס ועל ההיערכות לקראת יום הבהיר י' בשבט"

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.