מערכת COL | יום ח' שבט ה׳תשע״א 13.01.2011

"איכות חיים, זה לא מותרות" > הקליניקה של חני זוננפלד

השבוע במדור "אחד משלנו", נארח את חני זוננפלד בעלת קליניקה ארומוטרפית בקרית-מלאכי ● היא מספרת על המקצוע הרפואי, מדוע הוא חיוני ולמי הוא מיועד (תופתעו מהתשובות) ● וכמובן: מבצע בלעדי, רק לגולשות COL  לסיפור המלא
הקליניקה של חני זוננפלד " title=""איכות חיים, זה לא מותרות" > הקליניקה של חני זוננפלד " />
מאת שלומית, COL

האורחת: חני זוננפלד - בעלת קליניקה טיפולית בקריית-מלאכי.

מועד הקמה: התחלתי לטפל בנשים כבר מלפני 7 שנים בביתי, את הקליניקה פתחתי לפני כמעט שנתיים.

רזומה: מגיל 19, השקעתי את עצמי בלימודי הטיפול התחלתי כדולה ומשם המשכתי ללימודי הארומוטרפיה והרפלקסולוגיה, במסגרת הרפואה המשלימה.

מה יש בקליניקה: ארומוטרפיה - שמנים וקרמים רפואיים, אני רוקחת שמנים מצמחים רפואיים לפי הצורך של הלקוחה ומטפלת בעיסויים בשילוב הארומטרפיה, רפלקסולוגיה, אבנים חמות, שיאצו ופילינג להזרמת הדם.

ישנם גם סדנאות שאני מעבירה מדי פעם לנשים המעוניינות לדעת מספר שלבים בסיסיים בעיסוי לעצמם ולמשפחתם. במכון ניתן לרכוש מוצרים לקוסמטיקה רפואית בתוצרת עצמית. בקליניקה תוכלו למצוא מוצרי חורף לתינוקות. חשוב לציין שבנוגע לתינוקות ישנן תופעות חורף רבות שאין לרפואה מה להציע בכדי להקל עליהם, וכאן יש שמנים ותכשירים להקלה והחלמה.

קהל יעד: נשים, ילדים ותינוקות.

מסר: כל אישה צריכה לדעת ששיפור איכות החיים זה לא מותרות וכמובן שלא מדובר רק בטיפוח. העיסויים והטיפולים ברפלקסולוגיה ובשיאצו וכו' הם ממש מונעים מחלות. במקום להגיע למצב שבו אדם חולה מאד וכתוצאה מכך הוא נזקק לתרופות חזקות וטיפולים קונבנציונליים כמו אנטיביוטיקה ורופאים, הוא יכול להימנע מלחלות ומלהחמיר מצבים שלעיתים התחילו בסימפטומים מזעריים וכמעט לא מורגשים.

בטיפולים שלי אני מטפלת במגוון בעיות, אם זה בדרכי הנשימה או מערכת העיכול, בעיות הורמונאליות וכן שיפור תמידי של המערכות בגוף ע''י הזרמת הדם לכל האיברים.

בעיות רבות שהן לכאורה פיזיות מושפעות בעצם מתחושות ומצבים נפשיים, טיפולים ועיסויים בהחלט מפיגים מתחים ומשרים שלווה פנימית. חובתו של כל אדם לדאוג לבריאות של עצמו כל הזמן ולהיות במודעות גבוהה לגוף שלו.

הייחודיות של אישה חב"דית בשוק העבודה: באופן אישי אני נהנית מהעבודה שלי ומסופקת ממנה. את הייחודיות אפשר למדוד ע''פ תגובות של אנשים. ישנם הרבה נשים לא דתיות המטופלות אצלי בקליניקה והן מאד מתרשמות מהיכולת לעבוד ובמקביל לנהל בית ולגדל ילדים.

בנוסף, הם מגיעות מישובים הסמוכים לנחל'ה, כך שכשהם באות הן שואלות על השכונה ועל אורח החיים החסידי, ישנן הרבה שיחות על יהדות שנוצרות עקב היותי אישה חבד"ית.

לפני כמה חודשים פנו אלי מאתר חדשות מוביל בכדי לכתוב עלי ועל עוד מס' נשים חרדיות שעוסקות ביזמות אישית ומנהלות עסקים פרטיים. הם נורא התפעלו מהעניין בייחוד בגלל הסטריאוטיפ החרדי שקיים בציבור הכללי.

סיפור מעניין: מטופלת שהייתה לפני ניתוח טחורים הגיעה אליי לסדרת טיפולים וב''ה כבר לא נזקקה לניתוח משום שהיא החלימה על הצד הטוב ביותר. ישנם כ''כ הרבה סיפורים של החלמה ומרפא, ובמקרים רבים הטיפולים אף משפרים את היחסים בזוגיות ומביאים לשלום בית.

טיפים להצלחה: מעולם לא לקפוץ מעל הגובה של עצמנו, תמיד ללכת בבטחה ובזהירות ולעמוד מאחורי מה שמוכרים לאנשים. אני כל הזמן מתלמדת ולוקחת קורסים בשביל להתמקצע ברמה הכי גבוהה ואף פעם לא מפסיקה ללמוד. כל שמן או קרם רפואי שאני ממליצה למטופלת עבר הרבה מאד ניסיונות ושינויים עד שאני באמת משווקת אותו.

מוצרים על קצה המזלג: שמנים וקרמים לטיפול בבעיות שונות, כמו מניעת סימני מתיחה לזמן ההריון, העלמת כתמים מהעור, קרמים לשיפור וחיוניות העור ועוד...

ממוצע מחירים: טיפול רפלקסולוגיה- 120 ש''ח כולל שיאצו ופילינג להזרמת הדם.
מסאג' ארומוטרפי - 150 ש''ח כולל שיאצו ופילינג להזרמת הדם. מחירי המוצרים נעים בין 30-70 ש''ח.

מבצע בלעדי: בקבוקון שמן מתנה על כל טיפול מסאג' שהוזמן מגולשות COL.

טלפון להזמנות: 0525420888
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.