מערכת COL | יום ז' שבט ה׳תשע״א 12.01.2011

מולדביה: השגריר הישראלי התרשם בביקור במוסדות חב"ד

שגריר ישראל לרומניה מר אורן דוד ערך ביקור בבית הכנסת הגדול בקישינב הבירה כשהוא מלווה בשליח הרב זלמן אבלסקי הרב הראשי למולדובה. במהלך הפגישה, עמדו השניים מקרוב על מצבם של יהודי ויהדות מולדובה. הרגע המרגש היה כאשר הרב אבלסקי סיפר לשגריר רומניה, כי הוא מונה בעבר לשגריר הרבי לרומניה, ובכלל זה המשך השליחות למדינת מולדובה  לדיווח ולתמונות 
מולדביה: השגריר הישראלי התרשם בביקור במוסדות חב

שגריר ישראל לרומניה מר אורן דוד ערך ביקור בבית הכנסת הגדול בקישינב הבירה כשהוא מלווה בשליח הרב זלמן אבלסקי הרב הראשי למולדובה. במהלך הפגישה, עמדו השניים מקרוב על מצבם של יהודי ויהדות מולדובה. הרגע המרגש היה כאשר הרב אבלסקי סיפר לשגריר רומניה, כי הוא מונה בעבר לשגריר הרבי לרומניה, ובכלל זה המשך השליחות למדינת מולדובה.

במהלך הביקור, התעניין השגריר במצבם של יהדות ויהודי מולדובה, וקיבל סקירה קצרה מפעילות חב"ד במדינה, ועל אספקת הצרכים היהודים, לכל יהודי באשר הוא.

לאחר מכאן התרשמו מהעיתון היהודי "מעינות החיים" והתפעלו מכמות התוכן היהודי, והסברה נפלאה בנושא בשורת הגאולה, בעריכה מקצועית להפליא, עוד התענינו בכמה עותקים מופץ העיתון, בכ-‏6000 עותקים בכל מרחבי המדינה, ואף מנויים מכל רחבי העולם, מהם רבים יהודים יוצאי מולדובה ובירתה קישינב.

בסיום הביקור נפרדו בידידות מהשליח ורבה הראשי, ואיחלו לו הצלחה רבה והמשך שיתוף פעולה לאורך כל הדרך, מתוך התפעלות על פעולות מוסדות חב"ד בבירה קישינב והקהילות היהודיות במרחבי המדינה ובחבל-ארץ פרידנסטרוביה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.