מערכת COL | יום ז' שבט ה׳תשע״א 12.01.2011

'המפגש שלי עם הרבי' מגיע למונטריאול; מכיר מרואיינים?

פרוייקט 'המפגש שלי עם הרבי' של חברת המדיה החבדי"ת – JEM, מתנהל תמידית במירוץ נגד הזמן, כאשר המשימה של צוות ההפקה היא לראיין ולתעד כמה שיותר אנשים שעברו אינטראקציות חשובות עם הרבי בכדי להנציח אותם עבור הדורות הבאים ● בעוד ימים ספורים יצא צוות הפרוייקט לסיבוב צילומים באיזור העיר מונטריאול שבמדינת קנדה לסדרה של ראיונות עם זקני חב"ד ואישים שונים בכדי לשמוע ממקור ראשון על המפגשים והקשר שלהם עם הרבי  לסיפור המלא
'המפגש שלי עם הרבי' מגיע למונטריאול; מכיר מרואיינים?
פרוייקט 'המפגש שלי עם הרבי' של חברת המדיה החבדי"ת – JEM, מתנהל תמידית במירוץ נגד הזמן, כאשר המשימה של צוות ההפקה היא לראיין ולתעד כמה שיותר אנשים שעברו אינטראקציות חשובות עם הרבי בכדי להנציח אותם עבור הדורות הבאים.
 
בעוד ימים ספורים יצא צוות הפרוייקט לסיבוב צילומים באיזור העיר מונטריאול שבמדינת קנדה לסדרה של ראיונות עם זקני חב"ד ואישים שונים בכדי לשמוע ממקור ראשון על המפגשים והקשר שלהם עם הרבי.
 
ברוך השם, בשנים האחרונות לחברי הצוות היה את הזכות לראיין אישים חשובים מהעיר מונטריאול בניהם, הרב יצחק הענדל ע"ה, הרב משה אליהו גערליצקי ע"ה, הרב מנחם זאב גרינגלאס ע"ה, ויבדלחט"א הרב הערשל ורעייתו פייגלשטוק. לצפייה בקטעים מאותם ראיונות לחצו כאן.
 
צוות הפרויקט פונה לציבור הגולשים לקחת חלק במיזם ולעדכן על אנשים מהעיר מונטריאול שאתם מכירים שהיו בקשר עם הרבי. במידה ויש לך מישהו שנראה לך שחשוב לראיין, אנא שלח לנו איימיל עם הפרטים בהקדם האפשרי לכתובת האיימיל: [email protected]
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.