מערכת COL | יום ז' שבט ה׳תשע״ח 23.01.2018

סגולה לפרנסה: לקרוא את פרשת ירידת המן במדבר

הסגולה הזו של פרשת המן, ידועה כסגולה לפרנסה במשך כל השנה בקריאה רגילה, אבל היום במיוחד. חכמינו ז"ל למדונו שמי שיאמר "פרשת המן" בכל יום פרנסתו תהיה מצויה ● אך מה דעת הרבי בעניין? לסיפור המלא
סגולה לפרנסה: לקרוא את פרשת ירידת המן במדבר

מובא בשם הצדיק רבי מנדל מרימנוב: שביום שלישי בשבוע שבו קוראים את פרשת "בשלח" זו סגולה לפרנסה כל השנה בקלות. לקרוא את "פרשת המן" שמופיעה בפרשה שנים מקרא ואחד תרגום.

הסגולה הזו של פרשת המן, ידועה כסגולה לפרנסה במשך כל השנה בקריאה רגילה, אבל היום במיוחד. חכמינו ז"ל למדונו שמי שיאמר "פרשת המן" בכל יום פרנסתו תהיה מצויה.

אך מן הראוי לציין את דעת הרבי בנושא "פרשת המן" כפי שהודפסה ב'אגרות-קודש' חלק י"ב ע' י"ט: "לא נעלם ממני המובא בספר משמרת שלום בשם הרה"צ הר"פ מקוריץ, אשר סגולה לפרנסה לאמר בכל יום פרשת המן וי"ג עיקרים בהשכמה. ופשוט שעניני סגולה הנאמרים במקום פלוני וזמן פלוני, אינם ענין לנוסח תפילה של כלל ישראל"...

להעיר שבשולחן ערוך אדמו"ר הזקן הובא לומר פרשת המן בכל יום ״לבטח בה׳ נותן לחם דבר יום ביומו. ונראה, כי יש לכוון באמרתו ״לבטח בה׳ נותן לחם דבר יום ביומו״  ולכן הוא מביא שם, שהטעם הוא ״לבטוח בה׳ נותן לחם דבר יום ביומו״, כי מצד האופן הנעלה ביותר בבטחון - ״המיחלים לחסדו״ - יכולה להיאמר פרשת המן ״בכל יום״, אף בשבת, ולפני התפילה. (עיין שיחת הרבי לקו״ש חכ״ו ע׳ 111 עברית).

להורדת קובץ התפילה: לחצו כאן


הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.