מערכת COL | יום ה' שבט ה׳תשע״א 10.01.2011

נחתם במילאנו: סמינר רבני איטליה ● גלריה

נחתם במילאנו סמינר ראשון לרבני איטליה שנערך על ידי "מרכז רבני אירופה". הסמינר עסק בנושא הבית היהודי ובענייני גירות. על נושאים אלה הרצאו בפני הרבנים המשתתפים: הרב ירמיה מנחם כהן אב"ד פריז וחבר נשיאות מועצת רבני אירופה,  הרב אברהם יוסף רבה של חולון וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל, והרב מרדכי נויגרשל ● הרב אריה גולדברג סמנכ"ל ה'מרכז' סיכם את סמינר בסיפוק "הצלחנו ליצור שיח פורה ומרתק במגוון נושאים הנצרכים לרבנים בהתנהלותם היומיומית"  לדיווח ולתמונות 
נחתם במילאנו: סמינר רבני איטליה ● גלריה
כתב COL

לאחר חודשים של הכנות התקיים אתמול והיום סמינר ראשון לרבני איטליה במילאנו הבירה. אל אולם הכנסים התאספו יחד עשרות רבנים, צעירים שהחלו את עבודתם לפני שנים מספר לצד נשואי פנים שמשרתים ככלי קודש כבר עשרות שנים. אל הסמינר שנערך על ידי 'מרכז רבני אירופה' הגיעה גם משלחת חגיגית של הארגון בראשות סמנכ"ל ה'מרכז' הרב אריה גולדברג.

על המשלחת נמנו הרב מרדכי ביטון, מנהל אגף כינוסים, הרב אברהם אבא טורצקי, מנהל אגף בירורי יהדות וגירות, והרב יוסף ביינהקר, מנהל אגף מקוואות. לצד 'מרכז רבני אירופה' עמלו על ארגונו של הכנס גם הרה"ג אברהם חזן רב ומו"צ במילאנו ובנו הרב לוי יצחק חזן.
 
אל הסמינר שעסק בנושאי הבית היהודי ובענייני גירות הובאו גם מרצים אורחים ה"ה: הגאון רבי ירמיה מנחם כהן שליט"א, אב"ד פריז וחבר נשיאות מועצת רבני אירופה, הגאון רבי אברהם יוסף שליט"א, רבה של חולון וחבר מועצת הרבנות הראשית לישראל והרה"ג מרדכי נויגרשל שליט"א, מרצה נודע בענייני יהדות והשקפה. כמו כן, כבדו את הסמינר בנוכחותם הגאון רבי גרשון מענדל גרליק שליט"א, אב"ד במילאנו וממייסדי מרכז רבני אירופה והרה"ג אלפונסו ארביב שליט"א רבה הראשי של מילאנו.
 
הסמינר נערך בהמשך לביקורה של משלחת מרכז רבני אירופה במדינה לפני מספר חודשים במהלכה למדו נציגי המרכז על הצרכים הרוחניים השונים של הרבנים ובני קהילותיהם ושמעו מהרבנים על רצונם לשבת יחד ולרענן את זכרונם בנושאים שונים המעסיקים אותם על בסיס יומיומי.

הרב אריה גולדברג, סמנכ"ל מרכז רבני אירופה, סיכם את הסמינר ואמר ש"היה משמח לראות כיצד עשרות רבנים יושבים יחד ומלבנים סוגיות חשובות. הצלחנו ליצור שיח פורה ומרתק במגוון נושאים הנצרכים לרבנים, ואנו בטוחים כי בשנים הקרובות ייהנו הרבנים ובני קהילותיהם גם יחד מהפירות של הסמינר הזה".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.