מערכת COL | יום ה' שבט ה׳תשע״א 10.01.2011

ילדי ה'רשת' יפתיעו: כל התהילים חמש פעמים בו זמנית

היענות נלהבת של מרבית מוסדות הרבי ב"רשת אהלי יוסף יצחק" ותלמודי תורה חב"ד להשתתף בכינוס הגדול לקראת י' בשבט ● הכנס הגדול יתקיים, אי"ה ביום שני י"ב בשבט באולם יד אליהו בתל אביב ● ילדי ה"רשת" יגישו לרבי מתנה חסידית: החלטות טובות שקיבלו על עצמם, ומתנת "אהבת ישראל" כללית: "מפי עוללים" - אמירת כל התהילים חמש פעמים בו זמנית מפיהם של כל הילדים לישועת וגאולת עם ישראל  לסיפור המלא
ילדי ה'רשת' יפתיעו: כל התהילים חמש פעמים בו זמנית
רשת אוהלי יוסף יצחק ליובאוויטש שמחה לבשר על הענות נלהבת של מרבית מוסדות הרבי ב"רשת אהלי יוסף יצחק" ותלמודי תורה חב"ד באה"ק ת"ו להשתתף בכינוס הגדול לקראת יום הבהיר י' בשבט במלאות שישים שנה לנשיאות הרבי שיתקיים, אי"ה ביום שני י"ב בשבט באולם יד אליהו בתל אביב.

ילדי ה"רשת" יגישו לרבי מתנה חסידית: החלטות טובות שקיבלו על עצמם, ומתנת "אהבת ישראל" כללית: "מפי עוללים" - אמירת כל התהילים חמש פעמים בו זמנית מפיהם של כל הילדים לישועת וגאולת עם ישראל.

ל-COL נמסר, כי בימים אלו, נערכים שלושים ימי הכנה מיוחדים בלימוד והעמקה בנושאים חינוכיים חסידיים בכל מוסדות חב"ד בארץ לקראת י' שבט שיחול בשבוע הבא.

עוד נמסר, כי רוב המקומות באולם הגדול של "יד אליהו" תפוסים, ונותרו מקומות ספורים בלבד, למוסדות שטרם הבטיחו את השתתפותם בכינוס.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.