מערכת COL | יום כ"ט טבת ה׳תשע״א 05.01.2011

בעקבות הביקור: השלוחים יחברו את קהילותיהם לכרמל השרוף

"באמצעות העבודה התורמת ביער אנו מאפשרים לרבנים לגעת עם ידיהם באדמה החרוכה ובכך להתחבר לאדמה", מצוטט הרב מנחם קוטנר מנהל אגף צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור באתר קק"ל. "כשיחזרו הרבנים לקהילות שלהם בכל רחבי הארץ, הם יספרו להם על חוויותיהם מהמפגש עם נזקי השריפה ותהליכי השיקום ובכך יחברו גם אותם לכרמל השרוף  לדיווח + ביום ה-30: השלוחים יצאו לכרמל והתפללו לזכר ההרוגים ● גלריה
בעקבות הביקור: השלוחים יחברו את קהילותיהם לכרמל השרוף
צילום: יוסי פורמנסקי, COL

"המשתתפים התרגשו מאוד למראה הכבאית שניצבה ביער", סיפר אלון גוטר, מדריך קק"ל, שהסביר להם על השריפה ונזקיה, על מטרות השיקום וכיצד יבצעו אותן. "מיד לאחר מכן, כולם ללא יוצא מן הכלל לבשו כפפות ובאמצעות מזמרות ומסורים ביצעו עבודה תורמת ביער על ידי דילול עצים ופינוי גזם". 

"הסיור היה מאוד מרגש. לא תיארנו לעצמנו שכך זה יהיה", סיפר בהתרגשות מנהל מחלקת צעירי חב"ד למען נפגעי טרור, מנחם קוטנר. "רק כשהגענו למקום עצמו, פתאום הבנו את הזוועה ואת התופת שהייתה ממש כאן לפני חודש". 

"באמצעות העבודה התורמת ביער אנו מאפשרים לרבנים לגעת עם ידיהם באדמה החרוכה ובכך להתחבר לאדמה", מצוטט הרב מנחם קוטנר מנהל אגף צעירי חב"ד למען נפגעי הטרור באתר קק"ל. "כשיחזרו הרבנים לקהילות שלהם בכל רחבי הארץ, הם יספרו להם על חוויותיהם מהמפגש עם נזקי השריפה ותהליכי השיקום ובכך יחברו גם אותם לכרמל השרוף. 

הוא סיפר גם כי במסגרת פעילותם בעקבות השריפה, ביקרו הפעילים צעירי חב"ד אצל משפחותיהם של 44 הרוגי האסון בכרמל וגייסו בחו"ל תרומות סיוע בשווי 1,000 דולר לכל משפחה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.